معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار

پیمانکاران خراسان شمالی از تولیدات خود استان استفاده کنند

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۸:۴۵
کد خبر: ۷۳۰۵۰۹
پیمانکاران خراسان شمالی از تولیدات خود استان استفاده کنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: همان گونه که از پیمانکاران و تولید کنندگان بومی استان حمایت خواهیم کرد، از پیمانکاران هم می خواهم از تولیدات داخل استان استفاده کنند.

به گزارش برنا؛ رضا رجب زاده در نشست صمیمی با پیمانکاران استان پس از استماع مشکلات و مطالبات آنان اظهار داشت: تولید کننده مصالح ساختمانی بومی استان که بهترین و با کیفیت ترین کالا را عرضه کند، به بهترین نحو مورد حمایت قرار خواهیم داد و از آن سو، از ورود کالای تولید شده بی کیفیت و خارج از استان جلوگیری می شود.
وی با تاکید بر این که پیمانکاران از تولیدات داخل استان استفاده کنند، تصریح کرد:باید به تمامی موضوعات حوزه های مختلف نگاه ملی و نه شهرستانی و استانی داشت تا بتوانیم سریع تر مراحل پیشرفت را طی کنیم.
رجب زاده در بخش دیگر سخنان خود از پیمانکاران به عنوان بازوان اجرایی معاونت عمرانی استانداری یاد کرد و ادامه داد: توان و کارآیی پیمانکاران افتخار ماست که به قوت بیشتر امور ما می انجامد بنابراین از این قشر حمایت های لازم را خواهیم داشت.
وی با اشاره به این که 948 شرکت پیمانکاری معتبر در استان فعال هستند، خاطرنشان کرد: سال 95، 1121 پروژه به ارزش 800 میلیارد تومان و سال گذشته نیز  به ارزش792 میلیارد تومان پروژه تحویل داده شده است که در شرایط فعلی کشور تنها با تلاش ،کوشش و مدیریت صحیح می توان به منافع مناسبی دست یافت.
رجب زاده با بیان این نکته که تورم بی سابقه دلیل اصلی مشکلات از سوی پیمانکاران مطرح شده است، افزود: دوران سختی هم سپری می شود و این نوید را می دهم که  شرایط به این شکل باقی نخواهد ماند و در نهایت یک راه حل منطبق بر صلاح کشور ارائه می شود.
وی اظهار داشت: از زمان استان شدن تا کنون به دست شما پیمانکاران اتفاقات خوبی در این استان رقم خورده اما بازهم باید با مسئولیت پذیری بیشتر عزم خود را جزم کنیم تا بتوانیم این مسیر موقت شرایط اقتصادی حاکم بر کشور را طی کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت:از تمامی پیمانکاران انتظار داریم تا در هر شرایط اقتصادی تنها کار با کیفیت ارائه دهند و تحت هر شرایطی هر کاری را نیز قبول نکنند و اگر تخلفی نیز مشاهده شود، در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی و پیگیری خواهد شد.
رجب زاده بر تشکیل کمیته فنی بازرگانی از سوی ادارات تاکید کرد و افزود: تعلیق و یا پایان دادن به پیمان که از اصلی ترین مطالبات پیمانکاران است، مورد بررسی
قرار می دهیم و در مورد تشکیل نشدن کمیته فنی بازرگانی از سوی ادارات هم قصور متوجه آن هاست که باید مدل کار خود را تغییر دهند.
گفتنی است: اصلاح نرخ پیمان، تاکید بر تشکیل کمیته فنی بازرگانی از سوی دستگاه های اجرایی، تعلیق یا پایان دادن به پیمان ها به دلیل شرایط اقتصادی حاکم و تعیین تکلیف پروژه های بلاتکلیف از اهم مطالبات پیمانکاران از معاون امور عمرانی استاندار بود که وی برای حل مشکلات و استمرار این جلسات قول مساعد داد.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز