استاندار خراسان شمالی:

رهبری از دولت حمایت می کند؛ مدعیان ولایتمداری تبعیت کنند

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۵۹:۵۳
کد خبر: ۷۳۱۳۹۷
رهبری از دولت حمایت می کند؛ مدعیان ولایتمداری تبعیت کنند
مقام عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی با اشاره به برخی هجمه ها علیه دولت گفت: دکتر روحانی رئیس جمهوری یک ماه قبل اعلام کرد که دولت با قوت کارها را به پیش می برد و اهل کنار رفتن و استعفا نیست و رهبر انقلاب هم یکشنبه در دیدار اعضای هیئت دولت تأکید کردند که دولت توان کار دارد لذا از صدا و سیما و گروه هایی که دولت را تضعیف می کنند، خواستند با حمایت از دولت، خدمات آن را بیان کنند.

به گزارش برنا؛ محمدرضا صالحی که جمعه از تریبون نمازجمعه شهر تیتکانلو مرکز بخش خبوشان شهرستان فاروج با نمازگزاران سخن می گفت، تصریح کرد: هنوز 4 روز از این بیانات مقام معظم رهبری نگذشته بود که یکی از مسئولان سابق کشور که مدعی مطیع رهبر بودن هم هست، در این استان حاضر شد و با بیان این که دولت ناتوان است، استعفای آن را خواستار شد اما مگر در آن 8 سال که روی کار بود، چه کرد که حالا می گوید دولت استعفا بدهد تا ما روی کار بیاییم؟!
استاندار ادامه داد: گاهی شاهد هستیم مباحث مشابهی در سطح استان هم اظهار می شود و از لزوم استعفای مدیران سخن می گویند، اما سبک مدیریتی حضرت امام(ره) این گونه بود که مسئولان نباید استعفا دهند و اگرچه دنبال مسئولیت نمی دوند، اما از آن فرار هم نمی کنند و تا زمانی که مقام مافوق تشخیص می دهد، باید با تمام توان کار و خدمت کنند و هر زمان که تشخیص دیگری داده شد، نماز شکر به جای آورند و در جای دیگری کمک کنند و اهل قهر کردن نباشند.
صالحی تأکید کرد: مشکلات موجود را با وحدت ملت و دولت و هدایت های رهبری پشت سر می گذاریم و هم چنان تعامل عزتمندانه با دنیا و گفت و گو از موضع برابر را مبنا می دانیم. وی با بیان این که دولت با ارشادات رهبری کارها را با قوت به پیش می برد، تصریح کرد: امروز دفاع از دولت و نظام و اسلام و ایران یکی شده است لذا ما با حفظ اتحاد و عزت خود و پرداختن هزینه ای کم، در برابر مشکلات ایستادگی می کنیم. وی هم چنین لزوم برخورد قاطع با فسادها و سوء استفاده کنندگان از این شرایط را به متولیان امر گوشزد کرد.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مهم ترین اقدامات و دستاوردهای دولت در شهرستان فاروج پرداخت و از معرفی 24 روستای سبز، هدف گردشگری و بدون بیکار در شهرستان های هشتگانه استان تا شهریورماه و هفته دولت خبر داد.
صالحی هم چنین یادآور شد: سال گذشته اعتبارات این شهرستان 25 میلیارد تومان بود اما امسال تاکنون 28 میلیارد تومان ابلاغ کردیم که برای تکمیل طرح ها و توسعه زیرساخت ها هزینه می شود اما معادل همین رقم نیز تسهیلات اشتغالزایی ارزان قیمت داریم که لازم است مردم پای کار  بیایند و بانک ها نیز همکاری  داشته باشند.
استاندار به طرح هایی مثل تکریم ارباب رجوع و تشکیل میز خدمت در ادارات هم اشاره کرد و از اتمام گازرسانی به تمام روستاهای استان تا پایان سال جاری و نیز تکمیل پوشش دیجیتال صدا و سیما در سراسر استان خبر داد.
**
امام جمعه شهر تیتکانلو نیز با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت حضور مسئولان بین مردم و یاری جستن از آنان برای عبور از سختی ها و مشکلات، رویکرد استاندار خراسان شمالی برای حضور در مراکز بخش ها و روستاها و برگزاری دیدارهای مردمی را ستود و سفرهای شهرستانی استاندار را منشأ اثر خیر دانست.
حجت الاسلام نادعلیزاده هم چنین از مردم به عنوان مهم ترین سرمایه های انقلاب یاد کرد و با اشاره به وحدت مثال زدنی اقوام ساکن در استان و شهرستان، برنامه ریزی بیشتر برای حل مشکلات اهالی این منطقه را خواستار شد./

 

 

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز