خراسان شمالی، نایب‌قهرمان مسابقات کونگ‌فو بانوان کشور شد

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰:۱۴
کد خبر: ۷۳۱۹۶۱
رئیس هیئت کونگ‌فو خراسان شمالی گفت: در این مسابقات که به میزبانی خراسان شمالی انجام می‌شد، تیم نونهالان استان به مقام نایب‌قهرمانی رسید.

 

به گزارش برنا؛ سومین دوره مسابقات کونگ‌فو قهرمانی بانوان کشور در حالی برگزار شد که 200 ورزشکار در 22 تیم و از 20 استان کشور در این مسابقات شرکت داشتند. این مسابقات در رده نونهالان در 4 وزن و در رده نوجوانان در 6 وزن برگزار شد

رضا همت افزا، رییس هیئت کونگ‌فو خراسان شمالی در رابطه با مقام‌های کسب‌شده توسط ورزشکاران خراسان شمالی چنین گفت " تیم نونهالان استان با کسب یک طلا و دو برنز نایب‌قهرمان این رقابت‌ها شد، در رده نوجوانان نیز خراسان شمالی دو مدال نقره و یک برنز کسب کرده و با احتساب کامل نبودن تیم از به دست آوردن مقام تیمی بازماند "

برای خراسان شمالی در رده نونهالان هستی نجم‌آبادی در وزن منفی ۴۰ کیلوگرم مدال طلا، پانیذ نادری در وزن منفی ۲۴ کیلو و مرضیه گل پور در وزن منفی ۳۴ نیز مدال برنز را کسب کردند.

در رده نوجوانان نیز مهدیه ایزانلو در وزن منفی ۴۱ کیلوگرم مدال نقره، زهرا قونیانلویی در وزن منفی 41 مدال برنز و مبینا بیچرانلو در وزن منفی ۵۱ مدال نقره رقابت‌ها را کسب کرد، همچنین کاپ اخلاق نیز در این رده به تیم خراسان شمالی اهدا شد.

در پایان این رقابت‌ها و در رده نونهالان تیم آذربایجان شرقی مقام اول، خراسان شمالی مقام دوم و تیم کهگیلویه و بویراحمد مقام سوم را به دست آوردند، در رده نوجوانان نیز تیم‌های آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد و کردستان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همت افزا اولین میزبانی خراسان شمالی در مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور را مناسب دانسته و گفت که "تمام سعی خود را کردیم که میزبانی به نحو احسن انجام شود و با توجه به برگه‌های نظرسنجی و اظهار محبت و تشکر تیم‌ها، هم نمایندگان فدراسیون و هم‌تیم‌های شرکت‌کننده از میزبانی بسیار راضی بودند ".

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز