استاندار خراسان شمالی:

بخش خصوصی باید میدان دار اقتصاد باشد

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۱:۱۹
کد خبر: ۷۳۴۲۵۳
بخش خصوصی باید میدان دار اقتصاد باشد
استاندار خراسان شمالی با بیان این که نگاه دولتی به اداره امور کشور مردود است، گفت: با اتکای صرف به اعتبارات دولتی کارها پیش نمی رود و بخش خصوصی باید میدان دار اقتصاد کشور باشد و همه مدیران دولتی باید به تحقق این امر کمک کنند.

به گزارش برنا؛ محمدرضا خباز در حاشیه جشن شهروند در بوستان گردشگری باباامان بجنورد به خبرنگار صدا و سیما گفت: بخش دولتی باید تمام تلاش خود را برای جلب اعتماد بخش خصوصی به کار گیرد و امید را در دل مردم بنشاند تا خدمات چشمگیری را شاهد باشیم. وی ادامه داد: بخش خصوصی باید اعتماد کند که مدیران دولتی می خواهند به آنان خدمت کنند.
وی تصریح کرد: با شرایط فعلی کشور نباید روی اعتبارات دولتی خیلی حساب باز کرد و اصولا هزینه کردن پول دولت هنر نیست بلکه هنر این است که پاشنه ها را بالا بکشیم و امیدمان به خدا و نگاه مان به آسمان و دست مان بر زانوی خودمان باشد و از سرمایه گذاری بخش خصوصی داخل کشور یا ایرانیان مقیم خارج کمک بگیریم و آن را در اولویت بدانیم.
وی هم چنین تثبیت مدیریت اجرایی را اصل بسیار مهم و درستی دانست و بر تبعیت همگان از قانون تأکید کرد و گفت: معتقدم کیفیت کار به مراتب از کمیت مهم تر است و همه کارهای ما مسئولان باید خالصانه و برای جلب رضایت خدا و مردم باشد.

 

انتهای پیام./

نظر شما