استاندار خراسان شمالی:

مجموعه بانک ها جزو خدوم ترین نیروهای نظام جمهوری اسلامی هستند

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۶:۵۶:۱۲
کد خبر: ۷۳۴۹۷۰
مجموعه بانک ها جزو خدوم ترین نیروهای نظام جمهوری اسلامی هستند
استاندار خراسان شمالی در دیدار مدیران بانک های استان، مجموعه بانک ها را جزو خدوم ترین نیروهای باوفای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت:از ۴ دوره نمایندگی در مجلس، سه دوره آن را عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بودم و از نزدیک آشنایی کامل با امور طاقت فرسای بانک ها دارم لذا به صراحت بیان می کنم که همیشه حامی این مجموعه هستم.

به گزارش برنا؛ محمدرضا خباز در این دیدار اظهار داشت:مجموعه نیروهای بانک ها افرادی علاقه مند، دلسوز، پرکار و بدون توقع هستند و نباید اگر گلایه ای از این مجموعه شکل می گیرد، به کل این سیستم خدوم تعمیم داد زیرا این کار جزو گناهان کبیره محسوب می شود.
وی افزود:انتظار ما از بانک های استان این است که ضمن افزایش سهمیه بانک ها، امسال بر مبنای توان بانک ها و نحوه بازپرداخت این سهمیه تعیین شده دولت برای بانک ها بین تمامی بانک ها تقسیم شود تا با کمک شما مشکلات استان را برطرف کنیم.
خباز در ادامه این دیدار خواستار تنظیم نامه ای از سوی تمامی بانک های استان شد و بیان کرد: در این نامه تمامی چالش های سیستم بانکی استان تشریح شود و خطاب به معاون اول رئیس جمهوری باشد که خود بنده این موضوعات را پیگیری کنم زیرا به اندازه کافی صبر و حوصله برای پیگیری تمامی مسائل استان را دارم.
وی خاطرنشان کرد:آنچه که برای ما مهم تلقی می شود، این است که با خرد جمعی دلسوز مردم باشیم تا بتوانیم سرعت حل مشکلات استان را شاهد باشیم.
خباز تصریح کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم برای ما مسئله اشتغال است زیرا با ایجاد اشتغال حتی برای یک نفر شاهد شکل گیری زندگی خواهیم بود بنابراین بانک ها در بحث  پرداخت تسهیلات اشتغال توجه و جدیت بیشتری داشته باشند.
در این دیدار روسای بانک های استان به تشریح عملکرد خود پرداختند.

 
 
انتهای پیام./
نظر شما