تکاپوی شهرداری درتدارک ایجاد امکانات برای پارک دوبرار بجنورد

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۹:۲۶
کد خبر: ۷۳۶۲۱۶
تکاپوی شهرداری درتدارک ایجاد امکانات برای پارک دوبرار بجنورد
پارک دوبرار بجنورد که به عنوان یکی از سه گانه های گردشگری و تفریحی درون شهری شهرداری محسو ب می شود ، روزهای پرکاری را تجربه می کند .

با توجه به ظرفیت های جغرافیایی پارک به لحاظ دسترسی آسان ،  مسیر کوتاه و آب و هوای مطبوعی که دارد برای شهروندان قابلیت های حائز اهمیتی دارد .
به گفته شهرداردرسایه حمایت های مدیران استانی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ،  این پارک درآینده ای نزدیک به یکی از قطب های گردشگری و تفریحی شهر تبدیل خواهد شد.
آقای براتیان در روند انجام امور عمرانی این مکان گفت: درحال حاضرراه جنوبی و غربی مسیر درحال ساخت است که شامل خاک برداری به عمق یک و نیم متر است تا لایه گچی مسیر که مانع از دوام و استحکام لازم خواهد شد مرتفع شود و سپس اقدام به بیس سازی راه مزبور خواهیم کرد.
به گفته شهردار اعتبار راهسازی که 3 میلیاردو 700 میلیون تومان پیش بینی شده است با اولویت بهسازی تاتکمیل دو مسیر هزینه خواهد شد و درادامه  این فعالیت ها درصورت کفایت اعتبار به بهسازی دو مسیر دسترسی دیگر منتهی خواهد شد.
هم اکنون 4 کامیون و 2 غلطک و گریدر و بیل مکانیکی درکنار نیروی انسانی درمحل درحال انجام کار است تا در4 مسیر مختلف پارک علاوه برعملیات راه سازی ، سرویس های بهداشتی متعدد هم ساخته شود.
شهردار گفت : خاک برداری این مسیر در گود کشتی صادقیه که در پایین دست پارک دوبرار درهزار متر مکعب درحال احداث است برای زیرسازی و هم سطح سازی فضا منتقل شده است.
براتیان ادامه داد: ساخت آلاچیق ها در محل و ساخت سکو در چندین مکان جانمایی شده است که ازجمله بالادست پارک و ... درحال ساخت است.
آقای براتیان همچنین به اصلاح شیب مسیر اشاره کرده و گفت: درطراحی مسیرها که توسط مشاور انجام گرفته بود بازبینی مجددی انجام دادیم که نواقص نقشه رفع شد و سعی کردیم سطح شیب را تا 15 درصد کاهش دهیم تا تردد درآن درتمامی فصول امکان پذیرباشد.
شهردار بیان داشت : برنامه زمانی ما برای اتمام کار فاز بهسازی پایان شهریورماه است که البته بسته به شرایط امیدواریم دچار اخلال نشود اگرچه هم اکنون براساس برنامه زمانی پیش رفته ایم و از پیشرفت کار راضی هستیم.
هم زمان تامین تاسیسات و انتقال آب هم درمکان طی قراردادی به اعتبار دو میلیارد تومان  اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام./

خبرنگار منیژه سهرابی راد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز