کارگاه آموزشی توسعه و ترویج مطالعه در خراسان شمالی برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۷:۴۶
کد خبر: ۷۳۶۸۶۵
کارگاه آموزشی توسعه و ترویج مطالعه در خراسان شمالی برگزار می شود
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری کارگاه آموزشی توسعه و ترویج مطالعه ١٤ و ١٥ مردادماه جاری در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ رضا رضایی اظهار کرد: با عنایت به هماهنگی های به عمل آمده با دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، کارگاه آموزشی توسعه و ترویج مطالعه برای مربیان این استان با حضوراساتید کشوری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این کارگاه آموزشی به منظور لزوم تربیت مربیان و علاقمندان جهت آموزش تسهیلگران امر مطالعه برگزار خواهد شد.

رضایی، آشنایی با کتاب و ادبیات کودک و نوجوان، حداقل داشتن مدرک کارشناسی یا تجربه کافی در ترویج کتابخوانی، اهل مطالعه و کتاب، توانایی انتقال آموخته های کارگاه به سایر افراد و تسلط کافی در آموزش و تدریس را از اهم شرایط شرکت در این کارگاه آموزشی ذکر کرد.

گفتنی است؛ قرار است این کارگاه آموزشی از سوی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و با حضور کارشناسانی از اداره کل کتابخانه های عمومی، سازمان بهزیستی، اداره کل آموزش و پرورش، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و جمعی از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی چهاردهم و پانزدهم مردادماه سال جاری در محل معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ  وارشاد اسلامی مستقر در نگارخانه بجنورد برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز