مددجوی معلمی که حامی طرح اکرام شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۰:۱۱
کد خبر: ۷۴۰۴۱۴
مددجوی معلمی که حامی طرح اکرام شد
دختر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شیروان پس از دستیابی به جایگاه معلمی، حامی طرح اکرام شد.

به گزارش برنا؛ دختر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شیروان که هم‌اکنون به‌عنوان رابط و حامی بچه‌های یتیم شناخته می‌شود.

وی پس از شروع به کار، با مراجعه به کمیته امداد تقاضای قطع مستمری‌اش را داد و سپس به‌عنوان حامی در طرح اکرام شرکت کرد.

 سارا یکی از چند صد بچه نیازمندی است که روزی به دلیل یتیم بودن و فقدان امکانات مالی تحت حمایت کمیته امداد شیروان قرار گرفت.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی زندگی‌اش، گفت: سال ۸۲ بعد از فوت پدر به دلیل کهولت سن تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان قرار گرفتم. آن موقع تنها ۹ سال سن داشتم و فرزند کوچک خانواده بودم.

وی با اشاره به برکات حمایت‌های کمیته امداد در قالب طرح اکرام افزود: به‌جرئت می‌توانم طرح اکرام را به‌عنوان یکی از عوامل موفقیت و سلامت بسیاری از خانواده‌های بی‌بضاعت معرفی کنم.

این بانوی معلم با اشاره به جایگاه طرح اکرام در دستیابی به موفقیتش نیز بیان کرد: حمایت‌های مادی و معنوی حامیان، فرصت رشد و تحصیل را برای من فراهم کرد به‌طوری‌که هیچ‌گاه کمبودی درزمینهٔ لوازم‌التحریر و تحصیل حس نکردم.

وی بابیان دوران تحصیلی را در مدرسه نمونه دولتی تحصیل‌کرده است، گفت: خوشبختانه تمام شهریه این سال‌ها توسط کمیته امداد پرداخت شد و همین موضوع باعث داشتن آرامش فکری در حوزه تحصیلی و انتخاب شغل آینده‌ام شد.

وی ورودش را به جرگه حامیان طرح اکرام ایتام و حمایت از کودکان یتیم به‌خصوص کودکان مقطع ابتدایی را تنها راه جبران حمایت‌های کمیته امداد و مهربانی حامیان طرح اکرام برشمرد و افزود: همه ما می‌دانیم که معلمی شغل انبیاست و من امروز به شکرانه دستیابی به این جایگاه در تلاشم سایر دوستان را نیز برای حمایت از کودکان نیازمند وارد این طرح بابرکت کنم.

وی ادامه داد: با ورود خیران به طرح اکرام قطعاً زمینه تحصیل بسیاری از بچه‌های مستعد نیازمند فراهم می‌شود، کودکان بی‌بضاعتی که گاهی در حسرت داشتن دفتری سفید برای نوشتن مشق شب هستند.

 

انتهای پیام./

نظر شما