استانداری خراسان شمالی باید الگویی مناسب برای مدیریت سبز باشد

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۶:۵۸
کد خبر: ۷۴۱۳۳۵
استانداری خراسان شمالی باید الگویی مناسب برای مدیریت سبز باشد
استاندار خراسان شمالی در نشست کاگروه توسعه مدیریت استانداری تاکید کرد: استانداری به عنوان یک دستگاه حاکمیتی باید به عنوان الگویی مناسب در راستای تحقق مدیریت سبز برای دیگر دستگاه ها و نهادهای اجرایی باشد.

به گزارش برنا؛ دکتر محمد رضا خباز در این نشست اظهار داشت: صرفه جویی و پرهیز از اسراف یکی از مهمترین آموزه های دین مبین اسلام است که باید به عنوان یک مسلمان آن را رعایت کنیم و بنده اعتقاد دارم با تحقیق در روش زندگی امام راحل(ره) می توانیم در این مسیر موفق باشیم.

دکتر خباز افزود: استانداری دستورعملی با محوریت رعایت مصرف انرژی به فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی ارسال کرده است که عملکرد آنان در این حوزه باید پایش و بررسی شود و ضمن قدردانی از آنانی که این دستور عمل را اجرایی کرده اند، برای دیگر افراد بازه زمانی جهت جبران داده شود.

وی ادامه داد: به دنبال بهینه سازی مصارف هستیم و بنابراین در این خصوص با کسی تعارف نداریم و باید با پیگیری ها و اقدامات خود تفکر مدیریت سبز را در دستگاه های اجرایی نهادینه کنیم.

در ادامه این نشست گزارشی از استقرار میز خدمت در استانداری از سوی مدیر کل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری ارائه شد که دکتر خباز در این خصوص اظهار داشت: تنها به تکمیل اقدامات استانداری در این حوزه اکتفا نشود بلکه تمامی دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها و ادارات و نهادهای دولتی موظف به عملیاتی کردن دستور رئیس جمهوری مبنی بر تشکیل میز خدمت با هدف افزایش رضایتمندی عمومی و خدمت رسانی شفاف و سریع هستند.

وی ادامه داد: بسترهای لازم برای تشکیل میز خدمت الکترونیکی نیز فراهم شود و بار دیگر تاکید می کنم استانداری باید در تمامی حوزه ها به ویژه خدمت رسانی به مردم الگو باشد بنابراین حوزه مدیریت بازرسی عملکرد استانداری با همکاری سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان تشکیل میز خدمت در فرمانداری ها و دیگر دستگاه های اجرایی را پایش و بررسی کند.

دکتر خباز در پایان تاکید کرد: عملکرد و رفتار ما باید فاصله میان ملت و دولت کم کند و مردم بدانند که ما از جنس خودشان هستیم و مدتی برای انجام خدمت به آنان در مناصب مختلف مامور شده ایم.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز