۱۰۷پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در اسفراین رونمایی می شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۷:۲۸
کد خبر: ۷۴۲۴۵۷
۱۰۷پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال طی هفته دولت در اسفراین رونمایی می شود
فرماندار شهرستان اسفر این طی نشست خبری از رونمایی 107 پروژه با اعتباری بیش از 350 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت خبرداد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهندس جواد نوروزی فرماندار شهرستان اسفراین با تبیین شرایطی که دولت تدبیر و امید شروع به فعالیت نمود   گفت:هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ،انقلاب و مردم ایران هستند؛آنان با به راه اندازی جنگ اقتصادی میخواهند مردم را ضعیف و نظام را دچار تزلزل کنند.

نوروزی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که ایشان گفته اند؛هرآنچه که انجام میشود باید شفاف سازی شود افزود:مسئولان شهرستان باید جهت توسعه و مدیریت هر چه بهتر اقدامات و فعالیت های انجام شده را جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی عموم مردم شفاف سازی کنند.

مقام عالی دولتدر اسفراین طی این نشست ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر و قدرانی از حضور خبرنگاران در این نشست اظهار داشت:خبرنگاران بازوان نظام در جنگ اقتصادی هستند که باایجاد وحدت و انسجام در بین مسئولان میتوانیم قله های رفیعی را در زمینه خدمت رسانی به مردم فتح کنیم.

نوروزی در ادامه به تشریح پروژه های قابل افتتاح در شهرستان اشاره کرد و گفت:در هفته دولت در شهرستان اسفراین 107پروژه با اعتباری بالغ بر 35میلیارد تومان رونمایی خواهد شد .وی مهمترین پروژه را آسفالت روستای مهدی آباد به امام زاده کوران دانست که با اعتباری بالغ بر 1میلیارد و هفتصدمیلیون تومان به طول چهار ونیم کیلومتر افتتاح خواهد شد.

وی درادامه بر لزوم تامین امنیت وثبات اقتصادی برای ورود سرمایه گذاران در زمینه های مختلف اشاره کرد وگفت:علی رغم اینکه بیشترین ثبت اثار ملی اعم از دوپارک ملی سالوک و ساریگل و همچنین دومین بنای خشتی ایران شهر تاریخی بلقیس  را درشهرستان دارا هستیم ، به دلیل عدم شناسایی و معرفی شهرستان  این شهرستان به عنوان گذرگاهی بیش شناخته نشده است .

نوروزی خاطر نشان کرد:استفاده بهینه از فضاهای موجود شهرستان از جمله اقلیم های متفاوت ،تولید انرژی خورشید در کویر گسترده شهرستان،استفاده از ظرفیت بکر دره میلانلو ما را بر آن خواهد داشت تا به اقتصادی پویا و اشتغالی چشم گیر دست یابیم.

فرماندار اسفراین ضمن اشاره به راه آهن شهرستان گفت:تاکنون 40میلیارد تومان سرمایه گذارای شده است که برای راه اندازی آن مبالغ هنگفتی دیگر را نیازمند است؛ که با افتتاح آن حجم برا ترافیکی استان در اسفراین خواهد بود و شهرستان اسفراین ثقل راهای ارتباطی خواهد شد.

نوروزی در این نشست بیان نمود:در شرایط سخت خشکسالی باید با حفظ اشتغال در بخش کشاورزی از طریق دستیابی به راههای آبیاری نوین ؛به اشتغال در بخش خدماتی هم توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام./

خبرنگار اکرم عباسی

 

نظر شما