آخرین آماار از اهالی صندل آباد/ ۵۰ نفر مسموم بستری شده اند

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۹:۲۸
کد خبر: ۷۴۳۴۹۷
آخرین آماار از اهالی صندل آباد/ ۵۰ نفر مسموم بستری شده اند
رئیس مرکز بهداشت بجنورد اظهار داشت: بامداد روز یکشنبه جمعی از اهالی صندل آباد با علائم تهوع و استفراغ به مرکز بهداشتی درمانی مراجعه کردند و یا با اورژانس 115 استان تماس گرفتند، 50 تن در این روستا مسموم شده اند و حال عمومی همگی مساعد است

به گزارش خبرگزاری برنا؛ طبق آخرین آمار افراد بستری شده روستای صندل آباد ٥٠ تن هستند که حال عمومی همگی مساعد است.

دکتر «بازخانه ای» تعداد کل افراد مراجعه کننده را ٨٤ نفر اعلام نمود و تصریح کرد : تعدادی از این افراد به طور شخصی به بیمارستان مراجعه کردند و تعدادی هم با آمبولانس به بیمارستان های مرکز استان منتقل شدند.

 رئیس مرکز بهداشت بجنورد عنوان کرد : حال عمومی این افراد مساعد است و اکثرا مرخص شده اند و در حال حاضر   ٥٠ نفر در بیمارستان های امام رضا(ع)، امام حسن (ع) و تامین اجتماعی بستری هستند .

وی تاکید کرد : نمونه گیری های مختلف برای مشخص شدن علت مسمومیت توسط مرکز بهداشت انجام شده است و نتیجه آزمایشات تا ٢٤ ساعت آینده مشخص می گردد .

دکتر بازخانه ای گفت : مسئول مستقیم حوزه سلامت استان ها دانشگاه علوم پزشکی و زیر مجموعه های آن در شهرستان ها شبکه های بهداشت و درمان و در مرکز استان ، مرکز بهداشت می باشد و شایسته است دستگاه های دیگر نسبت به اعلام آمار کذب و تشویش اذهان عمومی در مورد موارد مرتبط با سلامت جامعه خودداری نمایند .

وی تصریح کرد :از اصحاب رسانه انتظار میرود آمار صحیح مرتبط با حوزه سلامت استان را تنها به نقل از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی منعکس نمایند تا از انتشار اخبار کذب ، اشتباه و برهم زننده نظم عمومی جلوگیری گردد .

 

انتهای پیام./

 خبرنگار منیژه سهرابی راد

 

نظر شما