عظمت و فداکاری های شهدا و جانبازان نباید فراموش شود

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۴۲:۱۰
کد خبر: ۷۴۳۹۳۳
عظمت و فداکاری های شهدا و جانبازان نباید فراموش شود
استاندار خراسان شمالی گفت:اگر خاک پای خانواده شهدا و جانبازان هم شویم، باز هم کم است و نباید عظمت و فداکاری های خانواده شهدا و جانبازان را فراموش کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر محمدرضا خباز در نشست شورای دفاع مقدس اظهار داشت:در هفته گرامیداشت دفاع مقدس باید از شخصیت هایی که در حساس ترین عمر این کشور بهترین متاع زندگی یعنی جان خود را در طبق اخلاص قرار داده اند، به طور ویژه قدردانی شود.

وی با بیان این که مظهر تمام عزت ها، امام حسین(ع) است، افزود: شهدای ما نیز چون به امام حسین(ع) اقتدا کردند، مورد عزت قرار گرفتند و باید از کسانی که از جان خود مایه گذاشتند، قدردانی شود و نباید آثار و برکات دلاورمردی های آنان مورد بی مهری و فراموشی قرار گیرد.

دکتر خباز تصریح کرد: هرچه ایام دفاع مقدس را گرامی بداریم و برای این ایام وقت بگذاریم، باز کم است زیرا خانواده شهدا و جانبازان سرمایه های معنوی کشور هستند و مهم تر آن که برجستگی تاریخ انقلاب اسلامی در ایام دفاع مقدس رقم خورده است.

وی با تاکید بر این که باید به دوران دفاع مقدس افتخار کرد، ادامه داد: در حال حاضر نباید مسئله جنگ اقتصادی را نیز فراموش کرد زیرا دشمن از حمله نظامی به ایران ناامید شده و می خواهد با برقراری جنگ اقتصادی به پایه های اقتصاد کشور ضربه بزند لذا در چنین شرایطی باید حضور سرمایه گذاران در استان را فراهم کنیم و از آنان حمایت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس، حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی، ولایت مداری و مقاومت است.

 


انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز