مسائل جامعه ایثارگری در استان به خوبی تدبیر می شود

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۷:۰۶
کد خبر: ۷۴۳۹۳۶
مسائل جامعه ایثارگری در استان به خوبی تدبیر می شود
استاندار خراسان شمالی با تأکید بر این که مشکلات موجود را به همت مدیران در داخل استان چاره جویی می کنیم و تا حد ممکن از ارجاع دادن مسائل به مرکز خودداری می شود، گفت: مشکلات احتمالی جامعه بزرگ ایثارگران را نیز با همت و تدبیر مدیران این حوزه برطرف می کنیم و تاکنون نیز چنین بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا خباز سه شنبه در دیدار معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران استانی این حوزه تصرح کرد: خدمت به اثارگران و خانواده های معزز شاهد و ایثارگر برای مسئولان ما به مثابه تاج افتخار است.

استاندار هم چنین برای تسریع در حل مشکلات حقوقی و اداری واگذاری اراضی موسوم به حلقه سنگ بجنورد به ایثارگران و جلب خشنودی خانواده معزز آنان دستورات لازم را صادر کرد.

سعید عندلیبی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید کشور نیز با قدردانی از رویکرد و نوع نگاه دکتر خباز در قبال مسائل جامعه ایثارگری اذعان کرد: با توجه به تدابیر به کار گرفته شده در خراسان شمالی برای حل مشکلات این قشر، کمترین مراجعات به تهران را از این استان داشته ایم. 

بتول شیرزادی مشاور استاندار در امور ایثارگران و سید عابس حسینی مدیرکل بنیاد شهید استان نیز  درخصوص اراضی درنظرگرفته شده مرکز استان برای واگذاری به خانواده های ایثارگر و تسهیلات اعطایی به آنان توضیحاتی ارائه کردند.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز