عمران و سازندگی کنونی کشور پرشتاب تر از سال های اوج درآمدهای نفتی

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۴۵۴۱۲
عمران و سازندگی کنونی کشور پرشتاب تر از سال های اوج درآمدهای نفتی
استاندار خراسان شمالی در آیین بهره برداری از پروژه های شهرستان اسفراین گفت :شتاب آهنگ عمران و سازندگی کنونی کشور را در سال های اوج درآمدهای نفتی شاهد نبودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد رضا خباز، استاندار خراسان شمالی گفت:شتاب آهنگ عمران و سازندگی کنونی کشور را در سال های اوج درآمدهای نفتی شاهد نبودیم و اعتبارات دولتی پاسخگوی نیازهای کشور نیست؛ باید با اعتمادسازی، از قدرت لایزال مردم مدد بجوییم. 

خباز اظهار کرد:باید صاحبان قلم و تریبون و فعالان فضای مجازی کمک کنند تا اعتماد سرمایه گذاران بخش خصوصی جلب شود.

مقام عالی دولت در استان خراسان شمالی افزود:عده ای تلاش می کنند دولت را زمین بزنند، با این تصور که خود به صدر می رسند؛ ولی نمی دانند اگر این کشتی غرق شود، ناخدا و ملوان و سرنشین همه با هم غرق خواهند شد و این آرزوی دشمنان سرزمین ما و آمریکا و اسرائیل است.

خباز خاطر نشان کرد:برخی گویا باور ندارند انتخابات تمام شده است که به آن ها می گویم یا به دولت کمک کنید یا سکوت کنید و خودتان را برای ۱۴۰۰ بازسازی کنید.

وی ادامه داد:حساب منتقدان دلسوز را از گندم نمایان جوفروش جدا می دانیم؛ همان هایی که کارهای ناکرده را به دولت منتسب می کنند و کارهای زشت خودشان را به پای دولت می نویسند.

استاندار خراسان شمالی در پایان افزود:عقل سلیم حکم می کند همه به رئیس جمهوری کمک کنند تا دولت موفق شودحرکت بسیار زشت در حوزه علمیه قم را هم مراجع تقبیح کردند و هم سپاه درباره آن بیانیه داد آن ها هنوز لباس انتخابات از تن بیرون نکرده‌اند.

 

 

انتهای پیام./

خبرنگار اکرم عباسی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز