امروز رخ داد ؛

بهره برداری هم زمان ۱۲۱ پروژه در جاجرم با حضور استاندار خراسان شمالی

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۶:۵۲
کد خبر: ۷۴۵۸۳۵
بهره برداری هم زمان ۱۲۱ پروژه در جاجرم با حضور استاندار خراسان شمالی
عصر شنبه و در ادامه سفرهای شهرستانی استاندار خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت، ۱۲۱ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان جاجرم با هزینه حدود ۳۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدرضا خباز در آیین بهره برداری این طرح ها با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: به فرموده رهبری همه باید دولت را که برخاسته از مردم است، کمک کنند تا در برابر دشمنی که با وقاحت تمام اعلام کرده است که اجازه نمی دهد ملت ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرد، پیروز و موفق شود.

وی ادامه داد: دولت در حالی که با کاهش درآمدهای عمومی و کارشکنی هایی در داخل و خارج روبروست، ولی در عین حال از خدمت به مردم غافل نیست و آهنگ رشد و عمران و سازندگی کند نشده است؛ تا جایی که طرح های هفته دولت امسال بیشتر از سال های گذشته است. وی خاطرنشان کرد: هفته دولت امسال حدود 860 طرح و پروژه با هزینه ای حدود 760 میلیارد تومان در استان بهره برداری می شود که همه آن ها در دولت تدبیر و امید آغاز شده بود و البته این ها به جز طرح هایی است که با سرمایه گذاری های بخش خصوصی تکمیل شده است. وی با اشاره به محدودیت منابع دولت، ورود جدی بخش خصوصی به حوزه اقتصاد و رونق اشتغال را خواستار شد و از تمام مدیران خواست برای تسهیل این امر نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی هم چنین با بیان این که برخی هنوز بر طبل انتخابات می کوبند و به مخالفت با دولت مشغولند، گفت: اختلاف سلیقه های کارشناسی رحمت است اما اختلافات ناشی از هوای نفس و شیطان تبعات بدی دارد لذا مخالفان دولت اگر توانی در خود می بینند، خودشان را برای انتخابات بعدی آماده کنند و اگر نمی خواهند به دولت کمک کنند، حداقل سکوت کنند و چوب لای چرخ دولت نگذارند.

دکتر خباز افزود: این گونه مخالفت ها با دولت با عقل و منطق سازگار نیست؛ چون باید بدانند اگر دولت زمین بخورد، به سرنوشت کشتی دچار می شود که همه در آن نشسته اند و باید دانست برای دشمن ما اصلاح طلب و اصولگرا و مسلمان و غیرمسلمان و شیعه و سنی فرقی نمی کند زیرا آن ها هویت ما و کشورمان را هدف گرفته اند. وی ادامه داد: دولت در قبال انجام وظایف خود از هیچ کوششی دریغ نمی کند و اگر مخالفان اجازه دهند به دولت کمک شود، کارها برای دولت های بعدی راحت تر خواهد شد.

استاندار با بیان این که انتقاد سازنده همانند فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و باید با قصد قربت و نیت خیرخواهانه برای اصلاح امور باشد، گفت: در این حالت است که از اشتباه ها جلوگیری و کشور در مسیر حرکت درست هدایت می شود.

دکتر خباز بر شتاب بخشی به تکمیل طرح های ناتمام و حضور مستمر مدیران استان در شهرستان ها و روستاها نیز تاکید کرد و گفت: سفرهای هفته دولت را نیز از دورترین شهرستان نسبت به مرکز استان یعنی راز و جرگلان شروع کردیم و در آن حوزه هم به دورترین شهر یعنی غلامان رفتیم لذا مدیران هم بدانند که فقط مدیر مرکز استان نیستند و باید در نقاط مختلف استان حضور یابند.

وی اهمیت کیفیت خدمت مدیران را بیش از مدت زمان خدمت آنان دانست و گفت: همه احکام و دستورات اسلام را می توان در خدمت به مردم برای جلب رضای الهی خلاصه کرد. وی ساده زیستی و مردم دوستی شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی دولتمردان نظام جمهوری اسلامی را تحسین کرد و گفت: وجود چنین الگوهایی در نظام اسلامی حجت را بر دیگر مسئولان تمام کرده است.

در این مراسم سالن ورزشی دانش آموزی امید با هزینه ای معادل 830 میلیون تومان بهره برداری شد. در پایان مراسم نیز لوح یادبود بهره برداری هم زمان 121 پروژه شهرستان جاجرم با هزینه کرد 31 میلیارد و 795 میلیون تومان رونمایی شد./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز