تضعیف دولت یعنی حرکت در راستای اهداف آمریکا و منافقان

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۷:۰۴
کد خبر: ۷۴۶۴۱۶
تضعیف دولت یعنی حرکت در راستای اهداف آمریکا و منافقان
ستاندار خراسان شمالی با بیان این که عده ای هر روز به بهانه های مختلف درصدد تضعیف دولت منتخب مردم هستند، گفت: آن ها تصور می کنند با تضعیف دولت به هدف خود می رسند در حالی که این کار به معنای حرکت کردن در راستای اهداف آمریکا، اسرائیل و منافقان است که البته رهبر معظم انقلاب با رهنمودهای حکیمانه خودشان از تضعیف دولت اسلامی جلوگیری کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا خباز که در آیین بهره برداری متمرکز 97 پروژه شهرستان مانه و سملقان در شهر قاضی سخن می گفت، تصریح کرد: عده ای از صبح تا شب با بیان حرف های بی اساس به دنبال اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه هستند و می گویند که می خواهند دولت را ساقط کنند در حالی که رهبری رسما اعلام کردند که همه باید از دولت حمایت کنند.

استاندار با طرح این پرسش که کدام عقل سلیمی می پسندد از دولت منتخب مردم حمایت نشود، ادامه داد: البته منظور ما انتقاد نیست، چون انتقاد را همان امر به معروف و نهی از منکر در قبال حاکمان و مسئولان و یک فریضه می دانیم لذا باید با قصد قربت الهی و نیت خیر انجام شود.

دکتر خباز تصریح کرد: انتقاد از دولت، استاندار، نماینده شورا و دیگر مسئولان، یک هدیه و در واقع، خدمت به آن هاست و از آن استقبال می کنیم.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی از هفته دولت به عنوان فرصتی برای بیان خدمات و تحکیم بخش ارتباط مردم و دولت یاد کرد و گفت: دشمن در تمام 40 سال گذشته تلاش کرده است که بگوید نظام اسلامی کارآمدی ندارد؛ به همین دلیل امام خمینی(ره) به شهید رجایی توصیه کردند که کارهای انجام شده دولت را برای مردم تشریح کنند تا این سحر دشمن هم باطل شود. وی از مدیران خواست که فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشمارند و اگر عزت واقعی می خواهند، آن را در خدمت به مردم جستجو کنند.

دکتر خباز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر تصریح کرد: اگر فجایعی مانند 7 تیر و 8 شهریور 60 در هر کشور دیگری رخ می داد، آن نظام سقوط می کرد اما در ایران اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و حضور مردم در صحنه این توطئه ها به شکست انجامید و امروز هم بهترین راه برای فائق آمدن بر مشکلات، وحدت کلمه است.

استاندار با اشاره به بهره برداری بیش از 890 پروژه در استان به ارزش 750 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت، خاطرنشان کرد: افزایش هر ساله شمار طرح ها نشان می دهد دولت با وجود همه مشکلات اما هرگز از عمران و آبادانی کشور غافل نشده است.

دکتر خباز هم چنین ضرورت گسترش اقتصاد گردشگری در خراسان شمالی و شهرستان مانه و سملقان را گوشزد کرد و بوم گردی و توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی را دو راهکار اساسی رونق اقتصاد استان خواند. وی اضافه کرد: باید برای سرمایه گذاران بخش خصوصی فرش قرمز واقعی پهن شود و مردم را به سرمایه گذاری در حوزه های مختلف ترغیب کنیم.

پیگیری مشکلات اساسی منطقه ازجمله جاده جنگل و ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی از دیگر نکات مورد تاکید استاندار در جمع اهالی گردآمده در حسینیه شهدای شهر قاضی بود.

در پایان نیز لوح یادبود بهره برداری هم زمان 97 پروژه با هزینه 28 میلیارد و 943 میلیون تومان رونمایی شد.

دکتر خباز هم چنین مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی شهر قاضی را افتتاح کرد. این مرکز به 5500 نفر جمعیت منطقه خدمات لازم را ارائه خواهد داد. در این روز هم چنین گازرسانی به 14 روستای شهرستان به طور رسمی بهره برداری شد تا 99 درصد روستاهای مانه و سملقان از این نعمت برخوردار شود. 6 پروژه آب و فاضلاب شهری و روستایی و 52 طرح مخابراتی از دیگر پروژه های مهم بود.

استاندار هم چنین از سایت شهرک گلخانه ای امام رضا(ع) مانه و سملقان بازدید کرد. دکتر یوسفی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در این بازدید گزارشی از روند تأمین زیرساخت های این شهرک بیان کرد. به گفته وی، با راه اندازی واحدهای گلخانه ای پیش بینی شده در این مجتمع برای 400 نفر شغل ایجاد می شود و میزان مصرف آب نیز به یک دهم کشت های مشابه در اراضی کاهش می یابد.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز