اعطای تسهیلات طرح اشتغال روستایی و عشایری به نواحی صنعتی خراسان شمالی

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۶:۳۳:۱۰
کد خبر: ۷۴۶۹۰۷
اعطای تسهیلات طرح اشتغال روستایی و عشایری به نواحی صنعتی خراسان شمالی
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی در جمع صنعتگران شهرک و ناحیه صنعتی مانه و سملقان گفت : تسهیلات طرح اشتغال روستایی و عشایری به نواحی صنعتی استان تعلق می گیرد.

 سیاوش وحدت گفت: متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی در نواحی صنعتی و همچنین مدیران واحدهای صنعتی مستقر در نواحی صنعتی استان امکان بهره مندی از تسهیلات اشتغال روستایی دارند.
وی افزود: طرح اشتغال روستایی رویکرد مداخلات توسعه‌ای و ارائه تسهیلات یارانه‌ای را دنبال می‌کند و در این طرح پیش‌بینی شده تسهیلات در سه بخش نواحی صنعتی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر، مناطق روستایی و عشایری و مناطق روستایی و عشایری مرزی تخصیص یابد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد : این طرح موجب ایجاد واحدهای صنعتی در نواحی صنعتی  می گردد و باعث فعال شدن نواحی صنعتی غیرموثر استان می شود.
سیاوش وحدت ادامه داد : هم اکنون بیشتر زمینهای صنعتی ناحیه صنعتی مهمانک در مانه و سملقان واگذار شده است.
وی افزود : شهرستان مانه و سملقان در خراسان شمالی دارای یک شهرک و یک ناحیه صنعتی با امکانات زیرساختی مناسب بوده و آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی است.
سومین کمیته رسیدگی به مشکلات شهرکها و نواحی صنعتی در شهرک صنعتی مانه و سملقان با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت شهرکهای صنعتی برگزار شد.

 

انتهای پیام ./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز