استاندار خراسان شمالی:

مهم ترین معروف، حفظ نظام و بدترین منکر، تخریب آن است

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۳:۴۰:۴۳
کد خبر: ۷۴۸۵۳۷
مهم ترین معروف، حفظ نظام و بدترین منکر، تخریب آن است
استاندار خراسان شمالی با بیان این که امروز مهم ترین معروف در جامعه ما حفظ نظام اسلامی است، گفت: بدترین منکر نیز تخریب نظام با زبان و قلم یا در فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،محمدرضا خباز در نشست بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان راز و جرگلان که باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روستای مرزی کلاته ابریشم برگزار شد، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید همه مساعی خود را برای حل مسائل و مشکلات مردم به کار گرفته است و در این شرایط همه باید به دولت کمک کنند و توجه داشته باشند که دشمن غدار به دنبال اختلاف افکنی است.

وی با قدردانی از رأی 96درصدی مردم منطقه در انتخابات سال گذشته، خطاب به مردم حاضر در مسجد روستا خاطرنشان کرد: این رأی شما در واقع رأی به تقویت نظام اسلامی بوده است. دکتر خباز یادآور شد: امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده هیئت دولت به این منطقه سفر کرده است تا مطالبات اهالی را از نزدیک بشنود و به دولت منعکس کند.

حجت الاسلام نوروزی امام جمعه راز و جرگلان هم از این شهرستان به عنوان نمادی از گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها یاد کرد و تقویت مراکز فرهنگی و هنری شهرستان را خواستار شد.

آخوند کمالی امام جمعه اهل سنت منطقه نیز آمادگی همه جانبه مردم و علمای منطقه برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید را اعلام کرد و کمک به تجهیز منابع کتابخانه های تخصصی مدارس علمیه اهل سنت منطقه را خواستار شد.

علی اکبری نماینده 5 شهرستان استان در مجلس هم با بیان این که مردم شهرستان راز و جرگلان مردمانی فرهنگ دوست هستند، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های شهرستان نیازمند تقویت و تجهیز است.

علی قربانی دیگر نماینده استان در مجلس نیز ازجمله مهم ترین مطالبات اهالی منطقه را کمک به خروج آن از بن بست با احداث محورهای ارتباطی جرگلان به مراوه تپه، راز به شیرین دره و تازه قلعه به دربند ذکر کرد و گفت: این استان تنها استان مرزی است که بازارچه مرزی ندارد.

در پایان این برنامه، کتابخانه روستای کلاته ابریشم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره برداری رسمی شد./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز