مدیران حامی جامعه ایثارگران تشویق می شوند

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۶:۲۳
کد خبر: ۷۵۱۶۸۰
مدیران حامی جامعه ایثارگران تشویق می شوند
استاندار خراسان شمالی گفت:وظیفه دینی، ملی و عقلی ماست تا از جامعه ایثارگران حمایت های ویژه ای داشته باشیم و از این رو تمام مدیرانی که حامی جامعه ایثارگران بوده اند و تاکنون بیشترین کمک ها را به این قشر داشته اند، در شورای اداری استان مورد تجلیل و تقدیر قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدرضا خباز در پنجمین جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران استان اظهار داشت:همه باید بدانند که شهدا و جامعه ایثارگران موجب حفظ نظام و کشور شده اند و این در حالی بود که صدام به دنبال تغییر هویت ایرانیان بود اما ایثارگران ما با از خودگذشتگی های وصف ناپذیری از جان و دل برای حفظ این کشور تلاش کردند.
وی خواستار تنظیم نامه ای در باب مشکلات و دغدغه های جامعه ایثارگران استان شد و ادامه داد: راه های حل مشکلات جامعه ایثارگران استان که مربوط به همکاری مدیران سطح ملی است، مکتوب تنظیم شود تا بتوانیم سریع تر در جهت حل آن اقدامات لازم را انجام دهیم.
دکتر خباز خاطرنشان کرد: شناساندن، ترویج و تقویت ارزش های فرهنگ ایثار و شهادت برای جامعه و به خصوص نسل های کنونی یکی از مهم ترین و اساسی ترین  وظایف مسئولان، رسانه های جمعی و نهادهای فرهنگی و اجتماعی است.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز