مردم محور اصلی برنامه های همایش اقتدار نیروهای مسلح

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۵۵:۰۸
کد خبر: ۷۵۴۳۱۱
مردم محور اصلی برنامه های همایش اقتدار نیروهای مسلح
سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان بر حضور مردم در برنامه های ۳۱ شهریورماه، همایش اقتدار نیروهای مسلح، به عنوان محور اصلی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛محمود ثمینی در این نشست اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور به نمایش گذاشتن اقتدار نظامی کشور است که مردم باید در این همایش حضوری پررنگ داشته باشند.
وی افزود: در آستانه چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این در حالی است که استکبار جهانی و دشمنان نظام سعی در القای تفکر خام خود با موضوع، نمی گذاریم مردم ایران چهلمین پیروزی انقلاب خود را جشن بگیرند، در جامعه دارد و در این مسیر اعراب منطقه به ویژه عربستان را با تطمیع پول وارد پیمان امنیتی و نظامی خود علیه نظام جمهوری اسلامی کرده اند بنابراین حضور مردم در این همایش بسیار حساس و مهم است.
وی ادامه داد: در سرتاسر جهان تلویزیون های مختلف با زبان فارسی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت هستند و بنا به رهنمودهای مقام معظم رهبری همه مکلف به پشتیبانی از دولت هستیم چرا که هدف دشمنان، ضربه زدن به دولت به معنای قوه مجریه نیست بلکه آنان تمامیت جمهوری اسلامی را نشانه گرفته اند بنابراین علاوه بر ایراد انتقادهای سازنده باید نکات قوت و مثبت قوای سه گانه کشور برجسته و اطلاع رسانی شود.
ثمینی تصریح کرد: امروز امیدوار کردن مردم به کارآمدی نظام و دولت از واجبات مهم است که باید در دستور کار تمامی متولیان امر باشد و در این زمینه نقش رسانه ها به ویژه صدا و سیما باید پررنگ باشد.
وی اشاره داشت: دفاع مقدس یک گفتمان به وقوع پیوسته و راستی آزمایی شده است و مردم با تمام وجود آن را درک کرده اند و امروز ما باید با تمام توان خود برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم تلاش کنیم چرا که وجود این روحیه باعث می شود هیچ دشمنی اجازه و جرات تعرض به خاک این سرزمین را نداشته باشد.
سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در گذشته پس از تعرض به خاک کشور هر بار بخشی از این سرزمین جدا و در ضمیمه دیگر کشورها قرار می گرفت اما در جنگ عراق علیه ایران باوجود حمایت همه جامعه کشورهای قدرتمند جهان از عراق به لحاظ مالی، تسلیحاتی و امکانات و تجهیزات، با هوشیاری امام راحل(ره) ارتش انسجام یافت و نیروی مردمی بسیج زیر نظر سپاه تشکیل شد که منجر به پیروزی ما در این جنگ نابرابر شد.
ثمینی افزود: امروز باید تلاش کنیم با روش های مختلف هنرمندانه مانند تهیه مستندهای مختلف از زندگی شهیدان دوران دفاع مقدس معنویات ایثار و شهادت را به منصه ظهور برسانیم چرا که بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در این مقطع زمانی هدف دشمن به هم ریختن روحیه و روان مردم با تحمیل فشارهای اقتصادی مختلف است.
وی افزود: برخی سودجویان و محتکران هم با احتکار کالاهای اساسی در راه دشمنان نظام جمهوری اسلامی گام برمی دارند و همراه آنان هستند و ما باید تلاش کنیم با انسجام بخشی با مفاسد اقتصادی مبارزه کنیم و پشت سر مقام معظم رهبری از این دوران با موفقیت عبور کنیم.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز