استاندار خراسان شمالی:

زیر بار ذلت استکبار جهانی نمی رویم

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۰:۵۸
کد خبر: ۷۵۴۵۲۱
زیر بار ذلت استکبار جهانی نمی رویم
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم دست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بر نمی دارند، گفت: با تمام وجود از گذشته خود دفاع می کنیم و همچون امام حسین(ع) زیر بار ذلت استکبار جهانی نمی رویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، دکتر محمدرضا خباز در نخستین نشست استانی ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت:چرا استکبار جهانی در صدد اضمحلال ایران اسلامی است و چرا تا این حد بی شرمانه سخن از نابودی ایران اسلامی می زند؟ زیرا تنها جرم و گناه ما این است که زیر بار ذلت استکبار جهانی نمی رویم ولی باید بدانند تمام سخنان آن ها خیال خام و خواب تعبیر نشده ای است.

وی افزود: امروز جای گلایه کردن نیست زیرا دشمن با تمام توان خود کمر همت به نابودی ایران اسلامی بسته لذا اصولگرایان، اصلاح طلبان، شیعه، سنی و غیره برایش فرقی ندارد بنابراین در چنین مقطع حساسی همه ما  باید ید واحده باشیم.

دکتر خباز خاطرنشان کرد:هنوز برخی مدیران وارد صحنه عمل نشده اند زیرا این افراد هنوز جنگ اقتصادی را باور نکرده اند اما این در حالیست که موضوع جنگ اقتصادی را کسانی با درآمد پایین و در مواجهه با نرخ های بالا می توانند درک کنند لذا باید مواضع خود را حفظ کنیم و درصدد برقراری انسجام و همدلی باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز گفت:تفاوت ستاد امسال با سال های گذشته این است که جشن پیروزی انقلاب اسلامی از فجر سال 96 تا فجر سال 97 خواهد بود و به ده روز ختم نمی شود.

نصرت الله لطفی اظهار داشت:برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ها 13 کارگروه تشکیل شده است تا برنامه ریزی های ما دقیق تر و منسجم تر انجام شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری بهتر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند دو پیش نیاز هستیم که در گام نخست باید با شناخت و تمام وجود و با تحقیق و پژوهش اول از خودمان و سپس اعضای زیر مجموعه خود در خدمت مردم باشیم.

وی تصریح کرد: در گام بعدی باید بدانیم که مقطع فعلی ما یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی بشریت است که دشمنان با نقش های تخریبی و فضاهای مجازی و هجمه های خود قصد نابودی ایران اسلامی را دارند.

وی با تاکید بر این که کارآمدترین نظام، نظام اسلامی است، ادامه داد:با حفظ روحیه انقلابی از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد و تنها راه ما انسجام و وحدت و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید در تمامی کارگروه ها پاسخ های روشنی به شبهات و دستاوردهای نظام ارائه دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز با بیان این که انقلاب ما دارای سه مرحله عزت، قدرت و هیبت است، گفت:در مرحله عزت ما استکبار جهانی را پس زدیم و در زمان 8سال دفاع مقدس نیز قدرت بدست آوردیم و در حال حاضر هم در مرحله هیبت در سطح جهانی هستیم که این هیبت انقلاب اسلامی دنیا را متحیر کرده است.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: چهل سالگی انقلاب اوج این هیبت است زیرا به معنای پختگی انقلاب اسلامی است که به بلوغ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دست یافته ایم.

وی افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید کاری کرد که شکوه این انقلاب اسلامی به تمام دنیا صادر شود تا بدانند این ملت پخته و آب دیده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز