سهم بیشتر بانوان در آموزش و پرورش بجنورد

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۱:۳۴
کد خبر: ۷۵۵۶۵۶
سهم بیشتر بانوان در آموزش و پرورش بجنورد
مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد گفت :بیش از60درصد پرسنل شاغل درآموزش وپرورش شهرستان بجنورد رابانوان تشکیل میدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمود اسدی درنشست خبری درجمع خبرنگاران گفت: اکنون 5 هزار پرسنل آموزشی در آموزش و پرورش شهرستان بجنورد فعالیت دارند افزود: 60 درصد پرسنل شاغل در آموزش و پرورش در حوزه آموزش متوسطه 40 درصد همکاران در حوزه آموزش ابتدایی مشغول تدریس هستند. تاکنون بیش از 95 درصد سازماندهی نیروهای آموزشی در سال تحصیلی جدید انجام شده است.

اسدی با اشاره به اینکه مشکل کمبود فضای آموزشی در شهر بجنورد بیش از سایر نقاط استان است، گفت: در بجنورد بیش از 480 کد آموزشگاهی وجود دارد که از این تعداد، 196 آموزشگاه در 98 فضای آموزشی به صورت دونوبته فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: به علت کمبود فضای آموزشی، 40 درصد مدارس شهرستان بجنورد به صورت دونوبته اداره می شود و البته در شهر بجنورد 70 درصد مدارس ابتدایی نیز دونوبته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از احتمال استقرار کانکس به جای مدرسه به دلیل کمبود فضای آموزشی در گلستان شهر بجنورد خبر داد و بیان داشت: با توجه به هجوم مردم به منطقه گلستان شهر به دلیل ارزانی قیمت زمین با کمبود فضای آموزشی مواجه شدیم و احتمال استفاده کانکس به جای کلاس‌های آموزشی در این منطقه وجود دارد

اسدی گفت: آموزش و پرورش تلاش دارد تا شرایط حضور در کلاس درس در دوره ابتدایی برای همه کودکان فراهم شود از این رو علت عدم حضور تک تک دانش آموزان بازمانده از تحصیل بررسی و برای حل آن پیگیری های لازم انجام می شودوامسال بیش از 63 هزار دانش آموز در شهرستان بجنورد در کلاس درس حضور می یابند.

اسدی تعداد دانش آموزان نیازمند واقعی در شهرستان بجنورد را بیش از هزار نفر عنوان کرد و اذعان داشت: آموزش و پرورش شهرستان بجنورد 55 میلیون تومان جهت تهیه کتاب برای آن دسته از دانش آموزانی که مشکل مالی دارند هزینه کرده تا شرایط برای تحصیل دانش آموزان در سال تحصیلی جدید فراهم شود.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش تلاش دارد تا شرایط حضور در کلاس درس در دوره ابتدایی برای همه کودکان فراهم شود از این رو علت عدم حضور تک تک دانش آموزان بازمانده از تحصیل بررسی و برای حل آن پیگیری های لازم انجام می شود.

وی وضعیت نیروی انسانی سال تحصیلی ۹۸_۹۷ را بدون مشکل خواند و افزود: بیش از ۹۵ درصد سازماندهی‌ها انجام‌شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز