اجرای طرح محرومیت زدایی در ۵ روستای استان در آینده نزدیک

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۵۶:۲۹
کد خبر: ۷۵۶۰۰۵
اجرای طرح محرومیت زدایی در ۵ روستای استان در آینده نزدیک
فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: از ظرفیت بسیج در جنگ اقتصادی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردارسیدحسن مرتضوی درنشست خبری درجمع خبرنگاران اظهارداشت:با ابراز اینکه کشور تمام مولفه‌های یک اقتصاد پویا اعم از نیروی کارآمد، نقدینگی، مواد اولیه، علم و تکنولوژی را دارد خاطرنشان کرد: تنها مشکل شرایط کنونی کشور نبود مدیران جهادی و انقلابی در پستهای مختلف مدیریتی کشور است. مردم انتظار دارند تا مدیران با روحیه انقلابی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، مشکلات کشور را مرتفع کنند. مبارزه دائمی و مستمر باعث احیای این روحیه در بین مسئولان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس حفظ وحدت و یکپارچگی و پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی بود که هم اکنون نیز باید رمز های موفقیت را باز خوانی و عملیاتی کنیم.
سردارمرتضوی خاطرنشان کرد: دشمن برای انحراف جوانان در شبکه های اجتماعی نقشه ها دارد، گفت: اکنون رسانه ها باید دستاورد های انقلاب و واقعیت ها را هوشمندانه، محکم، قوی و مستمر به جامعه منتقل کنند.

وی گفت:ایران اسلامی در زمینه ها و حوزه های مختلف پیشرفت های زیادی داشته است، هم اکنون در دنیا به اقتدار و عزت رسیده ایم.
به گفته وی حفظ وحدت و یکپارچگی در لایه‌های مختلف جامعه اسلامی و پیروی از ولایت دو اصل مهم در پیروزی در انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس است.
سردار مرتضوی گفت: جنگ ۸ ساله تنها با عراق نبود بلکه ۴۲ کشور صدام را حمایت کردند افزود: دفاع مقدس جنگی جهانی بود و انقلاب اسلامی ما پایان‌ناپذیر بوده و ایستادگی و مقاومت روح انقلاب است.

در هفته دفاع مقدس در استان خراسان شمالی 64 عنوان برنامه برگزار می شود که شامل 624 مورد اجرای برنامه است.
خراسان شمالی با جمعیت 863 هزار نفر بیش از 300 هزار نفر بسیجی دارد.
انتهای خبر/

خبرنگار منیژه سهرابی راد

نظر شما