ساخت زائرسرای خراسان شمالی در مشهد شتاب گیرد

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۸:۰۲
کد خبر: ۷۵۸۹۳۹
ساخت زائرسرای خراسان شمالی در مشهد شتاب گیرد
استاندار خراسان شمالی در نشستی با محوریت پیگیری روند ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس، بر تسریع روند اجرای کار و شروع عملیات اجرایی آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا خباز در این نشست اظهار داشت: بنا بر دستور مقام معظم رهبری پس از سفر ایشان به مشهد مقدس مقرر شد شهرداری مشهد زمین هایی را برای ساخت زائرسرا در اختیار هر استان با هدف ایجاد مکان هایی به منظور اقامت چند روزه زائران و افراد محروم و بی بضاعت قرار دهد.

دکتر خباز با تاکید بر بهره مندی از این فرصت مغتنم، تصریح کرد: با هم افزایی و همکاری متولیان امر عملیات اجرایی این کار باید سریعا آغاز شود و یادآور می شوم برای ساخت زائرسرا می توانیم از راهکار مشارکتی بهره مند شویم چرا که افراد سرمایه گذار خیّر زیادی وجود دارند که می توانند در این کار ما را یاری کنند.

بر اساس این گزارش در این نشست مقرر شد کمیته خدمات مهندسی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، تشکیل و درخصوص نحوه و روند اجرای پروژه تصمیم گیری شود و با همکاری معاونت امور عمرانی استانداری، مدیرعامل زائرسرا و بنیاد مسکن استان در بازه زمانی حداکثر یک هفته ای امکانات لازم برای آغاز عملیات تجهیز کارگاه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز