۱۰۸ کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۶۴۸۳۹
۱۰۸ کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد
فرمانده انتظامی استان از کشف 108 کیلو 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری 2 سوداگر مرگ در یک عملیات مشترک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار "علیرضا مظاهری" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت نامعلوم در امر تهیه مواد مخدر در سطح کشور و توزیع آن در استان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی اقدام به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محور تربیت حیدریه کردند، افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه بلافاصله ماموران دستور توقف را برای این خودرو صادر کردند، خاطر نشان کرد: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو مقدار 108 کیلو 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار مظاهری با بیان اینکه متهم به همراه خودروی مربوطه برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد، یادآور شد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای تکمیل تحقیقات تحویل مقامات قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه پلیس در تمام نقاط کشور اسلامی ایران به هیچ عنوان اجازه نمی دهد تا امنیت، آرامش و سلامتی افراد جامعه به خطر بیافتد، اظهار داشت: نیروی انتظامی با قدرت با اخلال گران نظم و امنیت برخورد می کند و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز