استاندار خراسان شمالی:

جوانان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۸:۲۴
کد خبر: ۷۶۴۸۹۳
جوانان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند
در دیدار جمعی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با استاندار خراسان شمالی، دکتر محمدرضا خباز جوانان و نوجوانان را آینده سازان کشور توصیف کرد و گفت: تلاش همه ما مسئولان حل مشکلات مرتبط با دانش آموزان است تا آنان با آرامش فکری و روحی به تحصیل و کسب مدارج علمی بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر خباز در این دیدار اظهار داشت: دوران جوانی و نوجوانی بهترین دوران زندگی انسان و دورانی فوق العاده و غیرقابل تکرار است و تاکید بنده به تمامی دانش آموزان در مقاطع مختلف بهره مندی حداکثری و درست از این فرصت زندگی است.

وی با اشاره به دو سنت تغییر پذیر و تغییر ناپذیر خداوندی، ادامه داد: در روش تغییر ناپذیر سرنوشت افراد به دست خودشان است تا با تلاش و کوشش و با علم بر این که انسان موجودی ارزشمند است، بتواند در مسیر کسب عزت و سربلندی گام بردارد.

وی افزود: سرمایه داری واقعی به معنای مال و ثروت فراوان نیست چرا که این نوع سرمایه و عزت زودگذر است بنابراین انسان باید با بهره مندی از قدرت تفکر و عقل خود بتواند به عزت واقعی دست یابد و تاکید دارم عزت انسان تبعی است و به تلاش او بستگی دارد.

دکتر خباز خطاب به دانش آموزان حاضر در جمع تاکید کرد: تحصیل و مطالعه شما نباید فقط برای کسب نمره بلکه باید در راستای افزایش تفکر و درک باشد و بنده باور دارم با توجه به این که دانش آموزان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به انجام کارهای فوق العاده و غیردرسی نیز می پردازند، در آینده می توانند از نظر فکر و اندیشه نسبت به همسالان خود از پختگی عقلانی بیشتری برخوردار باشند.

بر اساس این گزارش در این دیدار مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی و هم چنین جمعی از دانش آموزان به بیان گزارش و مشکلات حوزه کودکان و نوجوانان پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز