استاندار خراسان شمالی:

کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال رونق تولید باشد

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۳:۲۲
کد خبر: ۷۶۴۸۹۷
کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال رونق تولید باشد
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید به دنبال ایجاد رونق و حل مشکلات واحدهای تولیدی در سریع ترین زمان و در چارچوب قانونی باشد، گفت: در سایه تعامل و هماهنگی بانک ها با بخش های دولتی و خصوصی و دستگاه های متولی می توانیم موجب رونق تولید در استان شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدرضا خباز در پانزدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت:مدیران دستگاه های اجرایی باید بدانند که که کارگروه فوق محل کار کارشناسی نیست بلکه در این کارگروه باید شاهد اجرای مصوبات با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رونق بخشی به تولید و اشتغال دو راهبرد مهمی است که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال تحقق آن باید باشد.

خباز تصریح کرد:تولید کنندگانی که در جریان فراز و نشیب های اقتصادی متضرر شده اند، باید مورد حمایت قرار دهیم واگر تولید کننده ای خواستار دریافت تسهیلات جدید با بهره کم هستند، مشکلات آنان را برطرف کنیم.

گفتنی است در ادامه این نشست مشکلات چهار واحد تولیدی که عمدتا خواستار دریافت تسهیلات جدید بودند، مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز