همزمان با هفته قرآن و عترت؛

١٠ جشنواره فرهنگی و هنری در خراسان شمالی برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۳:۰۲
کد خبر: ۷۶۵۳۵۴
١٠ جشنواره فرهنگی و هنری در خراسان شمالی برگزار می شود
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری ١٠ جشنواره فرهنگی و هنری همزمان با هفته قرآن وعترت در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی اصغر نودهی با اعلام این خبر افزود: مقدمات برگزاری هفته قرآن و عترت با پیگیری از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با تصویب شورای سیاستگذاری توسعه فعالیت های قرآنی استان با همکاری دستگاه های فرهنگی استان در قالب جشنواره های قرآن و عترت فراهم شده است.

 وی اظهار داشت: جشنواره های قرآنی با موضوعات شعر و داستان کوتاه، قرآن در رسانه، هنرهای تجسمی، فیلم و فیلم نامه نویسی، پایان نامه و مقالات فرهنگی، تلاوت و حفظ قرآن، هنرهای نمایشی، آواها و نغمات، صنایع دستی (آثار چوبی) و یادواره شهدای قرآنی برای نخستین بار در استان برگزار می شود.

نودهی اظهار کرد: این جشنواره ها از هفته دوم آبان در شهرستان های استان آغاز و تا دی ماه سال جاری در خراسان شمالی ادامه خواهد داشت.

وی، همچنین از برگزاری برنامه های جنبی و کارگاه های علمی،هنری و قرآنی و دستاوردهای آثار برگزیدگان جشنواره قرآنی به همراه برنامه های قرآنی دستگاه های فرهنگی از یکم تا هفتم اسفند ماه خبرداد.

نودهی، هدف از برگزاری هفته قرآن و عترت را در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی ومعرفی دستاوردهای علوم قرآنی در ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت های قرآنی و ایجاد ارتباط با سایر حوزه های استانی فعال با موضوع قرآن ذکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز