بهره برداری از خوابگاه خیرساز دخترانه تا دهه فجر

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۲:۳۸
کد خبر: ۷۶۵۹۶۵
بهره برداری از خوابگاه خیرساز دخترانه تا دهه فجر
نشست مطبوعاتی رئیس ومسئولان مجتمع اموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با اصحاب رسانه شهرستان اسفراین برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛  مصطفی حیدری گفت:تکمیل پروژه خوابگاه خیر ساز دخترانه یکی از اولویت های مهم سال جاری مجتمع خواهد بود که تا کنون بیش از هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و هم اکنون به دلیل گرانی ها اقتصادی   پیش آمده دچار افزایش هزینه ها در ساخت و ساز شده ایم .

وی ادامه داد: امیدواریم در دهه فجر امسال بتوانیم این خوابگاه را به بهره برداری برسانیم. این پروژه از کمک بلاعوض 500میلیون تومانی بانک آینده نیز برخوردار شده است.

حیدری در این نشست اظهار داشت:هم اکنون 480دانشجوی پسر در خوابگاه پردیس دانشگاه استفاده میکنند و800دانشجوی پسر از خوابگاهای خودگران داخل شهر و بقیه دانشجویان از منازل اجاره ای سطح شهر استفاده مینمایند .

وی در ادامه افزود: مجتمع اموزش عالی فنی و مهندسی دانشجویان متاهل را در اولویت واگذاری خوابگاه قرارداده است.

حیدری با بیان رفاهیات دانشجویان از جمله خوابگاه؛سلف سرویس،باشگاه بدنسازی،سالن های ورزشی و...خاطر نشان کرد: خرج کرد جهت رفاه دانشجویان هزینه نیست،بلکه سرمایه گذاری در جهت رشد دانشجو و توسعه دانشگاه ست.

رئیس مجتمع اموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین بااشاره به وضعیت غذاهای دانشجویی در سلف سرویس مجتمع بیان داشت:کلیه مواد پخت و سروغذا توسط خود مجتمع تهیه و دراختیار شرکت مربوطه جهت طبخ قرارداده میشود که از این رو بهترین مواد خریداری میشود و همچنین گفت:طبخ غذا توسط دستگاهای تمام مکانیزه انجام خواهد شد که در هر وعده غذایی نهار بین900تا1200پرس غذا و دروعده شام طبق سفارش دانشجویان بین 400تا600پیش غذا تهیه میشود.

حیدری درادامه از موفقیتهای دانشجویان این مجتمع در حوزههای مختلف در سطح ملی و بین المللی اشاره کرده و گفت:یکی از بهترین دانشجویان این دانشگاه در سال جاری به مسابقات جهانی ورزش های رزمی در کشور روسیه اعزام خواهد شد.

وی درپایان به برگزاری سمینارهای وکنگرهای علمی درسطح کشوری و استانی در این مجتمع اشاره کرد وافزود: ارتباط صنعت و دانشگاه در شهرستان اسفراین با وجود دو قطب  صنعتی کشور از جمله مجتمع صنعتی فولاد و لوله گستراز اهمیت والایی برخورداراست، ما میتوانیم با حضور دانشجویان در این مجتمع ها مهارت افزایی رادر آنان افزایش و  زمینه اشتغال را فراهم کنیم که تاکنون 250دانشجو بکارگیری شده اند.

 

انتهای پیام./

 

خبرنگار اکرم عباسی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز