برگزاری باشکوه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۸:۳۱
کد خبر: ۷۶۷۰۱۶
برگزاری باشکوه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن
رئیس شورای سیاست گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان شمالی بر برگزاری هرچه باشکوهتر جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و 22 بهمن تاکیدکرد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در دومین نشست چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:همه باید در جشن ۴۰ سالگی انقلاب سهیم باشند و هر کس به اندازه توان خود در شادی آفرینی این جشن نقش افرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در روز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ومقامی که آمریکا داشته ،شکسته شد و بنابراین دشمن می خواهد در این روز انتقام ضربه ای را که در این روز خورده بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه ما در 22 بهمن نوکر و در 13 آبان ارباب را زدیم، اظهار داشت: دشمن هر چه در توان داشته را از سواره و پیاده نظام بسیج کرده تا اصل نظام اسلامی را در این دو یوم الله نشانه بگیرد.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر نمایان بودن نشاط دهه فجر در سطح بازار تصریح کرد: نصب پرچم، تصویر و چراغ در بازار و صنوف مختلف باید نمادو نشانه‌ای از این شادی‌ها باشد تا فضای دلپذیری را برای مردم ایجاد کند و شادی ملت دشمن‌شکن باشد و از این شادی دشمن کورشود.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: برای تبیین دستاوردهای نظام، مقایسه شرایط بعد و قبل از انقلاب ضروری است، اینکه در چه جایگاهی بودیم و با پیمودن مسیری ناهموار و مقاومت در برابر چالش ها و سختی ها به شرایط پایدار کنونی رسیدیم باید به صورت شفاف ترسیم و تبیین شود.

استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست با تاکید بر اینکه هر چه برای معرفی انقلاب به نسل جوان کار کنیم باز هم کم است، گفت: اگر مسئولان به وظایف خود به خوبی عمل می کردند اوضاع بهتر از این بود.

خباز با تاکید بر کار کردن با عشق و علاقه، از مدیران خواست: وقت زیادی را برای این مساله قائل شوند تا چهلمین سالگرد با شکوه هر چه تمام برگزار شود.

استاندار خراسان شمالی ضمن بیان اهمیت کار صداوسیما در نشر دستاوردهای انقلاب، افزود: مسئولان در هر حوزه‌ای که دستاوردی مهم و ویژه دارند باید از آن را از طریق صداوسیما رسانه‌ای و تبلیغ کنند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: جلسات ستاد چهلمین سالگرد فقط مختص دهه فجر نیست بلکه تمامی برنامه های 6 ماهه دوم سال را شامل می شود.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری افزود: هم اکنون در همه کارگروه ها فقط مختص دهه فجر بسته شده و لازم است به سایر ایام الله ها از قبیل 13 آبان نیز توجه شود.

این جلسه که با حضور استاندار خراسان شمالی برگزار شده بود، با ارائه گزارش کار و برنامه های کارگروه های تخصصی ستاد یوم الله سیزدهم آبان ماه ادامه یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز