نمایشگاه مد و لباس "نقش تن پوش" در بجنورد برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۰:۳۲
کد خبر: ۷۶۷۲۹۹
نمایشگاه مد و لباس نقش تن پوش در بجنورد برگزار شد
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایشگاه مد و لباس" نقش تن پوش" در محل فرهنگسرای شهروند بجنورد دایر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر افزود: آثار این نمایشگاه توسط دانشجویان دانشگاه دختران انقلاب اسلامی و دانشگاه بجنورد طراحی و به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره ملی "نقش تن پوش" اظهار کرد: استان خراسان شمالی نخستین استان برگزار کننده  نمایشگاه مد و لباس اسلامی "نقش تن پوش" در کشور است.

حیدری تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دانشگاه فنی دختران انقلاب اسلامی، دانشگاه بجنورد، معاونت فرهنگی واحد هنر جهاد دانشگاهی تهران و به همت کارگاه چاپ دستی ساویس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشکاه ازعصر امروز ٢٨ مهرماه تا یکم آبان ماه در محل فرهنگسرای شهروند بجنورد صبح ها ١٠ تا ١٣ و عصرها ١٧ تا ٢٠ برای بازدید علاقمندان دایر خواهد شد، خاطرنشان کرد: ورکشاپ آموزشی"ایده تا اجرا نقش تن پوش" هم با تدریس مهساارزمانی در حاشیه این نمایشگاه دوشنبه ٣٠ مهرماه ساعت ١٧ تا ٢٠ برگزار می شود.

مهسا ارزمانی متولد ٦٥ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد طراحی پارچه و لباس و کارشناسی گرافیک چاپ، مدرس دانشگاه، فعالیت ١٥ ساله در این رشته به صورت حرفه ای، تجربه برگزاری نمایشگاه های مختلف مد و لباس و چاپ در استان های کشور،صنعت گر چاپ دستی، برگزاری ورکشاپ های آموزشی چاپ دستی در استان های کشور و مدرس کارگاه دائمی چاپ دستی درمجموعه صنایع دستی بجنورد را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز