خراسان شمالی قهرمان مسابقات پیرامید بانوان شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۶:۰۷
کد خبر: ۷۶۷۳۰۷
خراسان شمالی قهرمان مسابقات پیرامید بانوان شد
مسابقات پیرامید منطقه 4 کشور به میزبانی بجنورد مرکز خراسان شمالی با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مسابقات پیرامید منطقه 4 کشور به میزبانی بجنورد مرکز خراسان شمالی با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

در این دوره از رقابت ها 150 شرکت کننده از سه استان خراسان شمالی ، جنوبی و سیستان و بلوچستان شرکت داشتند که پس از خراسان شمالی، استان سیستان و بلوچستان در جایگاه دوم قرار گرفت.

محمد فرزین بانی این رشته در حاشیه این مسابقات یک روزه که صبح روز جمعه در محل مجموعه علیدخت بجنورد برگزار شد گفت: در برگزاری مسابقات پیرامید 15سرفصل مورد نظر قرار می گیرد اما با توجه به اینکه این اولین دوره از مسابقات بود تنها به 7 موضوع بسنده کردیم.

محمد فرزین فر افزود: اجرای طرح در زمین، نوع حرکات متناسب با طرح و پیام مورد نظر، هماهنگی افراد در اجرای حرکات و هماهنگی اجرا با موزیک از مهمترین موضوعات مد نظر در این مسابقات است.

رئیس هیات ورزش های همگانی خراسان شمالی نیز گفت: مسابقات پیرامید از اسفندماه پارسال در استان آغاز شد که به این منظور کارگاهی استانی ویژه مربیان آمادگی جسمانی در استان برگزار شد.

مجید جودت اظهار داشت: در مجموع 9 تیم پیرامید در استان آماده شده بودند که امروز تیمی منتخب از میان آنها در این مسابقات شرکت کرد.

وی افزود: تیم های اول و دوم این مسابقات برای حضور در رقابت های کشوری که در ایام دهه فجر برگزار می شود، آماده می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز