دستورات استاندار خراسان شمالی برای رسیدگی به مشکلات اهالی شهرستان جاجرم

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۱:۲۹
کد خبر: ۷۶۸۱۷۰
دستورات استاندار خراسان شمالی برای رسیدگی به مشکلات اهالی شهرستان جاجرم
استاندار خراسان شمالی در سفر به جاجرم با حضور در نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان دستورات لازم را برای رسیدگی دقیق و کارشناسانه به مهم ترین دغدغه های مردمی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،محمدرضا خباز در این نشست لزوم پاسخگویی درست به مردم و خدمت رسانی صادقانه به آنان را مورد تاکید قرار داد و از مدیران استان خواست برای مسائل و مشکلات مطرح از سوی معتمدان مردم شهرستان راهکارهای اجرایی ارائه کنند.

بر اساس این گزارش، در این نشست با دستور مساعد دکتر خباز ضمن اختصاص کمک های اعتباری به میزان حدود یک میلیارد تومان برای اجرا یا تکمیل برخی طرح های عمرانی، مقرر شد تصمیمات لازم برای حل مشکلات اهالی سه بخش شهرستان اتخاذ و در بازه های زمانی مصوب، عملیاتی شود.

رسیدگی به مشکل تامین آب شرب و کشاورزی برخی روستاها و نواحی حاشیه ای شهری، تسریع در پرداخت مطالبات پیمانکاران، تسهیل پیمان سپاری و تامین اعتبار چند طرح عمده راهسازی و راهداری، تسهیل در پذیرش وثایق بانکی متقاضیان تسهیلات اشتغال و تامین اعتبار چند طرح زیرساختی از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال آتی ازجمله نکات مطرح در این نشست بود.

 

نظر شما