برگزاری " ستاد استانی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها"درخراسان شمالی

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۱۸:۳۵
کد خبر: ۷۷۰۳۶۲
برگزاری  ستاد استانی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان هادرخراسان شمالی
محمدرضا خباز در ستاد استانی بیست ودومین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استانها گفت:این جشنواره نقطه عطفی برای معرفی ومنزلت استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، دکتر محمدرضاخباز همچنین ظرفیت جشنواره تولیدات صداوسیما را بسیار فوق‌العاده ارزیابی کرد و گفت: این فرصت باید مغتنم شمرده شود و هنر بر این است که این جشنواره باعث سربلندی و سرافرازی خراسان شمالی شود.

استاندار در نشست ستاد استانی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما تاکید کرد:همه مسئولان و اصحاب رسانه برای برگزاری باشکوه این جشنواره تلاش کنند.

خبازگفت:نباید کار و تشکیل کمیته های اجرایی جشنواره تولیدات مراکز به روزهای آخر بماند و از همین فردا باید این کمیته ها تشکیل شود.

وی گفت:هر دستگاهی برنامه ریزی کند چرا که همه ما میزبان هزاران هنرمند و فعال رسانه ای هستیم .

خباز بیان‌کرد:  سازمان ها و ادارات برنامه های خود را برای بهبود اجرای جشنواره تولیدات رادیویی، وتلویزیونی ومراکز به صداوسیما بدهندتا استان به خود مردم استان ، سایر استان ها و مسئولان معرفی نشوند اتفاقی برای توسعه استان نخواهدافتاد.

استاندار خراسان شمالی گفت : سالانه 20 ملیون نفر در جاده های استان در ترددند اما ماندگاری مسافر 2 ساعت است و باید به 2 شبانه روز افزایش یابد و این فقط با معرفی امان پذیر است.

وی گفت:شاید تا چندین سال قبل هم این فرصت برای معرفی استان تکرار نخواهد شد.وباید از تمام ظرفیت ها استفاده کرد.

وی بایاداوری از بش قارداش و باباامان به‌عنوان تنها شناختش از خراسان شمالی پیش از استانداری این خطه تصریح کرد: از پتانسیل‌ها این استان بی‌خبر بودم و باید معرفی لازم به گردشگران و سایر مردم داده شود تا با معرفی این فضا پیشرفت استان ایجاد شود.

وی همچنین ظرفیت جشنواره تولیدات صداوسیما را بسیار فوق‌العاده ارزیابی کرد و گفت: این فرصت باید مغتنم شمرده شود و هنر بر این است که این جشنواره باعث سربلندی و سرافرازی خراسان شمالی شود

حمید قربانی جم مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی هم با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره اظهار کرد: این برنامه فراگیرترین جشنواره ملی در کشور به لحاظ کمی و کیفی است

وی با اشاره به هدف‌گذاری و اقدامات مجموعه صداوسیمای خراسان شمالی تا زمان جشنواره گفت: تهیه ۲۰ مستند فاخر از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم خراسان شمالی، معرفی فاخر و جذاب ۱۳ نقطه گردشگری در خراسان شمالی  و تهیه ۹ قسمت برنامه با موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های آماده پخش مرکز صداوسیمای خراسان شمالی در آینده است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی همچنین حضور چهره‌های ملی و شخصیت‌های فرهنگی فاخر را ازجمله دیگر برکات جشنواره تولیدات صداوسیمای استان‌ها عنوان کرد و گفت: حضور مجریان کودک و نوجوان در استان، برگزاری هفته فرهنگی در خراسان شمالی با حضور تمام استان‌های کشور و تکریم از چهره‌های شاخص و افراد ممتاز استانی در تراز بسیار مناسب از دیگر مزایای میزبانی از جشنواره تولیدات صداوسیما است.

وی همچنین از اقدام در جهت تهیه سه سریال و دو تله‌فیلم در خراسان شمالی خبر داد و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد این اتفاقات مهم در کشور به کمک صداوسیما بیایند و بخشی از هزینه‌های لازم را تقبل کنند.

در این نشست ستاد استانی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها با حضور استاندار و مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شد.

گفتنی است بیست و دومین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌های کشور سال ۹۸ در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز