خوابگاه دخترانه مجتمع آموزش عالی اسفراین در انتظار نگاه پر مهر خیرین

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۷:۰۸
کد خبر: ۷۷۰۴۴۰
خوابگاه دخترانه مجتمع آموزش عالی اسفراین در انتظار نگاه پر مهر خیرین
کلنگ احداث خوابگاه دختران خیرساز مجتمع آموزش عالی اسفراین در خردادماه سال 96 به زمین خورده و برای اتمام اکنون نیازمند یاری خیران است

به گزارش برنا ؛ علیرضا صارمی، دبیر بنیاد خیران مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت :  کلنگ احداث خوابگاه دختران خیرساز این مجتمع در  خردادماه سال 96 و با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، استاندار خراسان شمالی نماینده مردم شهرستان و فرماندار اسفراین و جمعی از مسئولان شهرستان به زمین زده شد.

وی با اشاره به  پیش بینی دو میلیارد تومنی اعتبار جهت ساخت این خوابگاه افزود: مبلغ، یک میلیارد و 100 میلیون تومان این پروژه محقق شد، بیان کرد: 600میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه و مبلغ 500میلیون تومان هم از سوی خیرین به ساخت این پروژه کمک شد.

صارمی با بیان اینکه شرکت سبک سازان شرق با کمک 100 میلیون تومانی و بانک آینده با کمک 500 میلیون تومانی دو خیر کمک کننده برای تکمیل این پروژه بوده اند، خاطرنشان کرد: بانک آینده با توجه به بازدید های نماینده عمرانی خود از این پروژه تاکنون مبلغ 400 میلیون تومان تعهد خود را عملیاتی کرده و 100 میلیون باقی مانده را مشروط به پیشرفت 80   درصدی پروژه  کرده است.

دبیر بنیاد خیران مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با بیان اینکه مساحت این خوابگاه  دوهزارو 200 مترمربع در چهار سقف و با ظرفیت 200 دانشجو میباشد اظهار داشت : پروژه خوابگاه خیرساز این مجتمع  بیش از  70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با توجه  به مواجه شدن با نوسانات ارزی ، تکمیل این طرح به اعتباری بیش از برآورد اولیه نیاز دارد.

صارمی، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه را یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرد و با استمداد از خیران و نیکوکاران، آنان را به مشارکت در این امر خیر و خداپسندانه برای تکمیل خوابگاه دختران فراخواند.

مسئول روابط عمومی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین اظهار امیدواری کرد با کمک خیران و نیکوکاران در این امر خیرخواهانه، در ایام دهه فجر سال جاری شاهد افتتاح و بهره برداری از این طرح باشیم.

وی با بیان اینکه این خوابگاه کاملا منطبق بر استانداردهای ملی است، گفت: امیدواریم با بهره برداری از این خوابگاه، بتوانیم دغدغه دانشجویان دختر و خانواده های آنان را در این حوزه رفع کنیم.

گفتنی است؛ مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین  که در سال 90 با حدود 60 نفر دانشجو در دو رشته کاردانی مواد و مکانیک کار خود را آغاز کرد که در حال حاضر بیش از دوهزارو 100 دانشجو در 9 رشته کارشناسی پیوسته، دو رشته کارشناسی ناپیوسته و دو رشته کاردانی تحصیل می کنند و حدود 70 درصد کل دانشجویان غیربومی هستند.

انتهای پیام./

خبرنگار اکرم عباسی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز