سه شهروند روشن دل مدیریت شهری بجنورد را به چالش کشیدند

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۳۶:۳۹
کد خبر: ۷۷۰۹۳۹
سه شهروند روشن دل مدیریت شهری بجنورد را به چالش کشیدند
شهردار بجنورد: مطالبه گری را حق شهروندان خود می دانیم درجلسه دیدار مردمی شهرداری بجنورد امروز متفاوت تر از جلسات قبل با سه شهروند روشن دل حال و هوای دیگری داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، این شهروندان گرانقدر که از مدارک بالای دانشگاهی هم برخوردار بودند ، دردیدار با شهردار بجنورد برضرورت تامین زیرساختهای شهری برای نابینایان تاکید کردند.

خانم سمیه رضایی گفت: آرزوی تردد امن در شهر واستفاده از خدمات عمومی برای نابینایان که بخشی از جامعه را تشکیل داده وشهروند این شهر هستند ، یک دغدغه و یک نیاز انکار نشدنی است.

ایشان ادامه داد: مطالبات ما درکالبد شهری به فراموشی سپرده شده است.

شهردار با تایید سخنان مراجعینش گفت: درتامین زیرساختهای شهری از هیچ کوششی فروگذارنخواهیم کرد.

 براتیان ادامه داد: خوشبختانه معلولیت در شهروندان ما مانع از پیشرفت و تحصیل نبوده است و اراده و پشتکار شما شهروندان خوب مایه سرفرازی و سربلندی شهر و مدیریت شهری است .

 براتیان افزود: آنچه در بضاعت شهرداری است دراجرای پروژه های عمرانی با اولویت رعایت استانداردهای ملی درتامین خواست آحاد مختلف جامعه را رعایت و اجرا کرده ایم.

شهردار ادامه داد: اما بخشی از این نیازها باید از بودجه های ملی تامین اعتبار شود ، ازجمله تامین اتوبوس خط واحد که مجهز به سیستم بالابر یا مناسب برای سوارشدن ویلچر یا کالسکه بچه باشد .

براتیان ادامه داد: هرمعلولیتی باید ها و نبایدهای خاص خود را دارد و درجایگاه مدیریت شهری خود را ملزم به بهبود وضعیت معابر می دانیم .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی که درجلسه حضور داشت؛  گفت: درزمینه اشتغال افراد کم توان باید کلیه دستگاهای اجرایی خود را ملزم به جذب نیرو ازاین جامعه بکنند.

 نوری افزود: درزمینه تامین رفاه جامعه هدف که نابینایان اعم از شهروند ودانشجویان با سکونت موقت هستند،اماده ارائه خدمات رایگان استخر و سالن ورزشی تحت مدیریت اداره کار هستیم که لازم است نماینده شما با ارائه آمار دقیق از افراد نابینا در شهرستان هماهنگی لازم رابه عمل اورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز