نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: غرب زده های داخلی جوانان را به سمت بی دینی سوق می دهند

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۶:۲۱
کد خبر: ۷۷۰۹۵۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: غرب زده های داخلی جوانان را به سمت بی دینی سوق می دهند
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در جمع شماری از مسئولان فرهنگی استان اظهار داشت: ساختار هر جامعه مؤلفه های مخلفی دارد که یمی از مهم ترین ان ها مؤلفه های فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، وی ادامه داد: کشوری که بخواهد پیشرفت کند باید از روش فرهنگ‌سازی وارد عمل شود و بخش قابل‌توجهی از توجه خود را به همین موضوع اختصاص دهد، زیرا ابزار فرهنگی معمولاً در تمام مکان‌ها نقش ایفا می‌کند.

آیت الله یعقوبی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام کامل‌ترین و بهترین ابزار فرهنگی برای تعالی جامعه است، اضافه کرد: در اسلام اصیل امر به معروف و نهی از منکر واجب و برترین جهاد بیان حرف حق علیه زورگو ذکر شده، ازاین‌رو وظیفه ما است که چنین اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی هم همین هدف را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این راستا باید انقلابی بودن جوانان هدف اصلی تمام پدر و مادرها و مسئولان باشد، زیرا اگر صفت انقلابی از جوانان ما توسط دشمن گرفته شود، دیگر کشور بی‌دین می‌شود.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: افراد غرب‌زده هم یکی دیگر از عامل‌هایی هستند که سبب بی‌اهمیتی برخی جوانان نسبت به دین شده‌اند.

آیت الله یعقوبی اظهار داشت: رفتن کشور به سمت فساد و فحشا، جوانان را به نابودی می‌کشاند، به همین دلیل جوانان باید با تقوا، خود را از رفتن به جلسات گناه دور کرده تا دین خود را حفظ کنند.

وی گفت: بهترین راه برای مقابله با نفوذ دشمن مراجعه به قرآن و پرجمعیت کردن مساجد و توجه ویژه به هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز