توقف فعالیت واحدهای تولیدی به نفع بانک ها هم نیست

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۴۹:۴۲
کد خبر: ۷۷۱۸۱۲
توقف فعالیت واحدهای تولیدی به نفع بانک ها هم نیست
استاندار خراسان شمالی در هفدمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: توقف فعالیت واحدهای تولیدی به نفع فضای کسب و کار و بانک ها نیست و مشکل مضاعفی بر مشکلات استان اضافه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا خباز در این نشست اظهار داشت: تمام تلاش و حمایت های ما از واحدهای تولیدی باید به گونه ای باشد که سرمایه گذار خود ادامه فعالیت داشته باشد تا با تملک واحد تولیدی توسط بانک موجب ایجاد مشکلات فراوان و نوعی بار اضافی بر دوش دولت نباشد و هم چنین بر پایبندی سرمایه گذار به تعهدات بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی نیز تاکید دارم.

دکتر خباز افزود: مطالبات پیمانکاران از دستگاه های اجرایی با مصوبه جدید مجلس از طریق تهاتر قابل پرداخت شده و تاکید بنده بهره مندی حداکثری پیمانکاران از این ظرفیت قانونی است.

وی ادامه داد: دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باید اطلاعات دقیق و کاملی از متقاضیان همراه با نظرات کارشناسی بانک یا دستگاه مربوط داشته باشد تا روند رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی تسریع شود.

بر اساس این گزارش، بررسی مشکلات بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی ۴ واحد تولیدی در بخش صنعت و ۴ واحد تولیدی در بخش کشاورزی و دامپروری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز