دفاع مقدس، مردم ما را به مرحله پختگی رساند

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۷:۲۴:۲۸
کد خبر: ۷۷۲۴۷۹
دفاع مقدس، مردم ما را به مرحله پختگی رساند
استاندار خراسان شمالی به همراه جمعی از معاونان و مدیران ستادی خود در دیدار با خانواده شهید دانش آموز و جانباز بجنوردی، دوران دفاع مقدس را بهترین مرحله پختگی مردم ایران دانست و گفت:همین دوران دفاع مقدس موجب شد تا مردم در این سال ها فشارهای اقتصادی دشمنان را تحمل کنند تا به مرحله پختگی کامل دست یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،محمدرضا خباز در این دیدارهای جداگانه اظهار داشت:شھدای دانش آموز و فرھنگی با درک صحیح از رسالت خود در دوران دفاع مقدس سنگر درس را رھا کردند و به سنگر جھاد و شهادت پیوستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که زنده نگه داشتن جنگ موجب تقویت نظام می شود، تصریح کرد:در یک قرن گذشته انقلابی به این ارزشمندی در جهان رخ نداده و از صفحات زرین این انقلاب هم دوران دفاع مقدس است زیرا عالی ترین ایثارها و از خودگذشتگی ها اتفاق افتاد.

گفتنی است: شهید دانش آموز "غلامعلی یزدی" در سال 1347 در روستای عباس آباد از توابع شهرستان بجنورد به دنیا آمد و سال 1366 در عملیات نصر 9 در منطقه ماووت به دیدار معبود و معشوق خود شتافت. هم چنین جانباز 25درصد غلامحسین هادی زاده نیز در منطقه شلمچه بارها مورد اصابت ترکش واقع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز