ناکامی اسکتبار جهانی با حضور پرشور مردم در راهپیمایی سیزده آبان

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۴۴:۱۵
کد خبر: ۷۷۲۶۴۶
ناکامی اسکتبار جهانی با حضور پرشور مردم در راهپیمایی سیزده آبان
طاهر رستمی فرماندار اسفراین در راهپیمایی سیزده آبان گفت:راهپیمایی سیزدهم آبان ماه نماد اسکتبار ستیزی ملت ایران بوده است.اسکتیار ستیزی مردم در طول تاریخ بوده و از زمان قیام 1342شروع و اوج گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،رستمی اظهار کرد:وقتی دشمنان دیدند که نمیتوانند پاسخ یک مرجع دینی را بدهند تصمیم به تبعید او به عراق و بعد به کشور ترکیه به مدت 13سال گرفتند .

فرماندار رستمی ضمن اعلام اینکه در 13ابان سال 58امریکا به گمان خودش که انقلابی در ایران شکل گرفت که یا ناکام میماند ویا به انحراف ببرد گفت: دانش اموزان و دانشجویان با حضور و تسخیر لانه جاسوسی که به فرموده امام راحل انقلاب دوم نام گرفت؛توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی و امریکا را ناکام گذاشتند.

مقام عالی دولت در این سخنرانی اعلام کرد:عصبانیت امریکا از سال 58تا به امروز ادامه دارد وچهل سال عقده های فروخفته خودرا نگه داشته اند و اعلام کردند که تحریم های کمرشکن علیه ملت و دولت ایران اعمال خواهیم کرد.اما مردم ما حسینی و عاشورایی اند ،مردم ما از تحریم و تهدید نمی هراسند .

رستمی خاطر نشان کرد:امروز مردم آمدند تا با تجدید میثاق با آرمان های امام راحل عظیم الشان وتجدید بیعت با مقام عظمی ولایت شاهد ناکامی استکبار جهانی باشیم.

فرماندار رستمی در پایان گفت:با تدابیر منویات مقام عظمی ولایت و با تلاش افسران جبهه دیپلماتیک کشورمان اجماع جهانی علیه ایران شکسته شده و این نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد ومردم و مسئولین با وحدت و همدلی و انسجام پاسخ قاطعی را به تهدیدات آمریکا و استکبار جهانی دادند.

 

نظر شما