همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی؛

کتابخانه تخصصی مطبوعات و رسانه در خراسان شمالی راه اندازی می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۱:۰۳
کد خبر: ۷۷۴۹۳۱
کتابخانه تخصصی مطبوعات و رسانه در خراسان شمالی راه اندازی می شود
مدیرخانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی از راه اندازی کتابخانه تخصصی مطبوعات و رسانه در محل خانه مطبوعات این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی خادمی افزود: کتابخانه تخصصی مطبوعات و رسانه در محل خانه مطبوعات استان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، و به منظور بهره مندی اعضای خانه و خبرنگاران رسانه ها و ترویج فرهنگ مطالعه راه اندازی می شود.

وی اظهار کرد: این کتابخانه به همت معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ اداره کل کتابخانه های عمومی و خانه مطبوعات استان و با حدود ٢۵۰ جلد کتاب با موضوع رسانه راه اندازی خواهد شد.

خادمی، تصریح کرد: همچنین در آینده نزدیک با همکاری مدیران نشریات استانی، آرشیو منظمی از روزنامه ها و نشریات خراسان شمالی را به صورت مجلد شده در این کتابخانه تخصصی نگهداری کنیم.

مدیرخانه مطبوعات خراسان شمالی افزود: با راه اندازی این کتابخانه برگزاری نشست‌های تخصصی رسانه‌ای از جمله نقد و بررسی کتاب‌های رسانه‌ای و نشریات محلی با حضور خبرنگاران و کارشناسان نیز برگزار خواهد شد.

وی از دارندگان کتاب های حوزه رسانه خواست تا در صورت تمایل کتابهای خود را به منظور تجهیز و تکمیل این کتابخانه تخصصی به این کتابخانه اهداء کنند.

برگزاری پاتوق های رسانه ای

خادمی با بیان اینکه در کنار کتابخانه تخصصی رسانه، پاتوق های رسانه ای و میز خبر نیز با حضور خبرنگاران دایر خواهد شد، افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی رسانه های استانی، یک روز در هفته در محل خانه مطبوعات استان پاتوق رسانه‌ای خواهیم داشت تا خبرنگاران در مورد اخبار و گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها بحث و تبادل نظر و آنها را نقد و بررسی کنند.

وی اظهار کرد: تاریخ برگزاری پاتوق های رسانه ای با تجهیز مقدماتی خانه، به زودی اعلام خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز