با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان:

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان راز و جرگلان معارفه شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۰:۱۴
کد خبر: ۷۷۵۳۷۷
سرپرست ورزش و جوانان شهرستان راز و جرگلان معارفه شد
طی مراسمی موسی الرضا رازقی با حضور کوروش بهادری مدیر کل ورزش و جوانان استان و زارعی فرماندار شهرستان راز و جرگلان به عنوان سرپرست ورزش و جوانان شهرستان راز و جرگلان معرفی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،طی مراسمی موسی الرضا رازقی با حضور کوروش بهادری مدیر کل ورزش و جوانان استان و زارعی فرماندار شهرستان راز و جرگلان به عنوان سرپرست ورزش و جوانان شهرستان راز و جرگلان معرفی شد.
بهادری مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست که صبح دیروز شنبه 19 آبان ماه در محل فرمانداری برگزار شد گفت: برگزاری جلسات شورای ورزش در استان با ریاست استاندار در دستور کار است و به زودی برگزار خواهد شد.
وی در دیدار از پروژه های ورزش و عمرانی شهرستان نیز خاطر نشان کرد:برای سالن چند منظوره شهر راز ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار و برای سالن سرپوشیده در حال احداث یکه صعود ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات توازن منطقه ای و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی درنظر گرفته ایم.
وی ادامه داد: 500 میلیون تومان برای پیست سوارکاری باغلق در نظر گرفته شده است که اختصاص داده می شود.

محمد زارعی فرماندار شهرستان راز و جرگلان نیز در این نشست با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش گفت : علیرغم اعمال تحریم ها بر علیه کشورمان ، در عرصه ورزشی رشد قابل توجهی در دولت صورت گرفته است ، دولت نگاه ویژه ای به ورزش داشته است و اقدامات بسیار بزرگی نیز در این حوزه انجام شده که باید به مردم شریف بازگو شود .

وی افزود : با توجه به مشکلاتی که در حوزه های کشاورزی ، راه ، بهداشت و درمان و صنعت در شهرستان داریم ، سرانه ورزشی باید به صورت متوازن در بین نقاط مختلف شهرستان گسترش داده شود تا شاهد ایجاد تحرک و پویایی در عرصه ورزش شهرستان در همه نقاط باشیم .

زارعی با اشاره به پتانسیل های شهرستان در حوزه های مختلف ورزشی از جمله در حوزه اسب و سایر رشته های ورزشی ، اظهار داشت : ایجاد نشاط و پویایی در جامعه ورزش شهرستان با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود از جمله بهره مندی از ظرفیت چهره های شاخص شهرستان ، بزرگان و ریش سفیدان و همچنین فعال سازی هیئات ورزشی بایستی مورد توجه قرار گیرد .

در این مراسم آقای موسی الرضا رازقی به عنوان سرپرست ادره ورزش و جوانان شهرستان راز و جرگلان معارفه شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز