معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

مولفه های توسعه صادرات خراسان شمالی تحقق یابد

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۱۷:۵۹
کد خبر: ۷۷۵۸۵۶
مولفه های توسعه صادرات خراسان شمالی تحقق یابد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این نکته که باید مولفه های توسعه صادرات در استان تحقق پیدا کند، گفت:ما باید زیرساخت های لازم را برای توسعه صادرات استان فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید پورعیسی در کارگروه توسعه صادرات استان اظهار داشت:برای تحقق توسعه صادرات باید از دستگاه های اجرایی متولی کمک بگیریم.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه تخصصی کشاورزی نیز افزود:باید آسیب شناسی در خصوص دلایل تغییر زمان برگزاری این نمایشگاه انجام گیرد زیرا قرار بود این نمایشگاه مهر امسال برگزار شود.

پورعیسی تصریح کرد:بخش کشاورزی در این استان از اهمیت بالایی برخوردار است لذا نباید در برگزاری چنین نمایشگاه های مهمی تعلل ایجاد شود حتی سایر دستگاه های اجرایی باید به این امر کمک کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود در باب تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان نیز اظهار داشت:به اعتقاد بنده باید از تمامی صادرکنندگان استان تجلیل شود زیرا تمام این افراد نقش مهمی در ترویج فرهنگ صادرات دارند.

وی در ادامه با تاکید بر موضوع احیای مشوق ها و انگیزه های صادراتی افزود: هم چنین باید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کار مطالعاتی و پژوهشی انجام دهد تا بتوانیم هرساله تعداد صادرکنندگان خود را افزایش دهیم و تقدیری در شأن آن ها انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز