علی‌اکبر خانی مدیرکل پست خراسان شمالی شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۴:۲۸:۳۲
کد خبر: ۷۷۷۰۱۶
علی‌اکبر خانی مدیرکل پست خراسان شمالی شد
طی مراسمی ضمن تقدیر از زحمات ابراهیم هزارجریبی، علی‌اکبر خانی به‌عنوان مدیرکل جدید پست خراسان شمالی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صبح امروز طی مراسمی علی‌اکبر خانی به‌عنوان مدیرکل جدید پست خراسان شمالی معرفی شد

هزارجریبی مدیر کل سابق پست خراسان شمالی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده در مدت مدیریت خود در استان؛ از حمایت‌های بی‌دریغ مدیران ارشد شبکه پستی و تلاش‌های مجموعه پست استان قدردانی به عمل آورد.

حلال‌خور عضو هیئت‌مدیره شرکت پست در این مراسم، با اشاره به اهمیت و نقش اقتصاد دیجیتال، گفت: اقتصاد جهان امروز از اقتصاد تولید محور به سمت اقتصاد دیجیتالی که اقتصادی دانش‌محور است؛ تغییر جهت داده است.

وی تصریح کرد: این تغییر رویکرد، مزیتی برای رقابتی‌تر شدن سازمان‌ها و شرکت‌هایی خواهد بود که از پایگاه‌های اطلاعات شفاف برخوردارند و می‌توانند شرایط مناسب‌تری را برای تصمیم سازی دقیق و داشتن برنامه هدفمند با استفاده از تکنولوژی جدید در ارائه خدمات فراهم آورند.

حلال‌خور ادامه داد: اقتصاد دیجیتال با رشد تکنولوژی در بستر ICT شکل‌گرفته و حوزه ارتباطات یکی از محورهای اصلی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه به شمار می‌رود در این میان، پست به‌عنوان یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های ارتباطی خدمت رسان و مورد اعتماد مردم، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات باکیفیت و موردنظر مشتریان انجام می‌دهد.

هدف ما کسب رضایت صددرصدی مردم از خدمات پست است

علی‌اکبر خانی متولد شهرستان گرمه و فارغ‌التحصیل دانشکده پست و مخابرات در رشته مدیریت امور پستی است، وی دارای سابقه 15 ساله در پست خراسان شمالی بوده و از سال 87 تا به امروز در بخش بازرسی این اداره کل مشغول فعالیت است.

وی در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: یقیناً برنامه‌ها و سیاست‌هایی که شرکت ملی پست دارد را مدنظر قرار داده و در استان به دنبال ارائه خدمات باکیفیت به مردم هستیم تا بتوانیم رضایت صددرصدی مردم از خدمات پست را داشته باشیم. بیشتر از همه تلاشمان این است که بتوانیم ترافیک مرسولات را که یکی از شاخص‌های ارزیابی است، افزایش دهیم.

خانی حضور در بخش بازرسی را عامل شناخت کامل مشکلات و نقطه‌ضعف‌های سیستم دانسته و افزود: برنامه اصلی ما مرتفع ساختن مشکلات موجود در قسمت‌های مختلف است، باید مشکلات مردم در مراودات با پست حل‌شده و رضایت صددرصدی از خدمات پست حاصل شود.

 

انتهای پیام./

 

نظر شما