معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

شاخص های حوزه اداره کل پست باید ارتقاء یابد

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۷۷۱۹۶
شاخص های حوزه اداره کل پست باید ارتقاء یابد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت:در حال حاضر جایگاه اداره کل پست استان در سطح کشور مطلوب است اما شاخص های این حوزه باید ارتقاء یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مجید پورعیسی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل پست استان اظهار داشت:برای ارتقای جایگاه اداره کل پست استان در سطح کشور این آمادگی وجود دارد که با انعقاد تفاهم نامه ای با شرکت پست کشور برای دو سال بتوانیم این شاخص ها را ارتقا داده و منافع استان را تامین کنیم.

وی بر نقش نیروی انسانی تاکید کرد و افزود:شرکت پست کشور باید در خصوص تجهیزات و نیروی انسانی نیز کمک های بیشتری به این اداره کل داشته باشد زیرا برای حفظ وضع موجود نیازمند توجه ویژه ای به حوزه نیروی انسانی هستیم.

وی ادامه داد:باید از تمام پتانسیل های حوزه نیروی انسانی حداکثر استفاده را برد و نباید این سرمایه های انسانی را ازدست داد چرا که 80درصد سرمایه گذاری های هر کشوری در حوزه نیروی انسانی انجام می شود.

پورعیسی خاطرنشان کرد:به اعتقاد بنده ارتقای مدیریت باید از داخل بدنه دستگاه اجرایی صورت گیرد زیرا با این نوع نگاه نیروها انگیزه بیشتری را برای تحرک خواهند داشت.

وی تصریح کرد: از مدیر جدید می خواهیم تا تداوم دهنده کارهای خوب مدیر قبلی باشند که متاسفانه در کشور ما با ورود مدیر جدید امور از صفر آغاز می شود که این امر موجب ابتر ماندن سرمایه گذاری ها وسیاست گذاری ها می شود.

پورعیسی اظهار داشت: در رتبه بندی مدیران اعتقاد دارم مدیری که بتواند در حوزه ملی رتبه استان را ارتقاء دهد شاهد پیشرفت های خوبی در سطح استان خواهیم بود.

عضو هیات مدیره شرکت پست کشور نیز در این مراسم تاکیدی بر نقش نیروی انسانی داشت و گفت:باید از ظرفیت های نیروی انسانی بهره گرفت تا بتوانیم خدمات با کیفیت را به مردم ارائه دهیم.

اسکندر حلال خور اظهار داشت:مدیر موفق باید این قابلیت را داشته باشد تا از ظرفیت های استان بتواند تنوع محصولات در قالب خرده فروشی را توسعه و گسترش دهد.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات ابراهیم هزار جریبی مدیرکل سابق قدردانی و علی اکبر خانی به عنوان مدیر جدید اداره کل پست خراسان شمالی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز