همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

کارگاه آموزشی تسهیل گران امر مطالعه برگزار شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۲۶:۴۵
کد خبر: ۷۷۷۷۷۷
کارگاه آموزشی تسهیل گران امر مطالعه برگزار شد
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کارگاه آموزشی تسهیلگران امر مطالعه با حضور دانشجویان دانشگاه بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رضا رضایی اظهار کرد: این کارگاه آموزشی تسهیل گری در امر مطالعه از جمله برنامه های طرح باشگاه های کتابخوانی است که  به صورت  مشترک از سوی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه بجنورد در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برپا شد.

رضایی، آشنایی با کتاب و ادبیات کودک و نوجوان، حداقل داشتن مدرک کارشناسی یا تجربه کافی در ترویج کتابخوانی، اهل مطالعه و کتاب، توانایی انتقال آموخته های کارگاه به سایر افراد و تسلط کافی در آموزش و تدریس را از اهم شرایط شرکت در کارگاه های آموزشی جام باشگاه های کتابخوانی ذکر کرد.

وی، خاطرنشان کرد:در این کارگاه، آموزش شیوه های تسهیل گری در امر مطالعه با تدریس سید احسان سیدی زاده از نویسندگان و پژوهشگران برتر استان برای شرکت کنندگان ارایه شد.

وی در خاتمه از برگزاری نشست های تخصصی کتاب و کتابخوانی، نوبل خوانی و کارگاه های آموزشی ویژه ترویج امر مطالعه در طول سال در انجمن های ادبی فعال در استان خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز