سرپرست استانداری تاکید کرد؛

حمایت از چاپ و نشر آثار ادبی و هنری حوزه دفاع مقدس در خراسان شمالی

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۵:۲۲
کد خبر: ۷۷۸۰۳۱
حمایت از چاپ و نشر آثار ادبی و هنری حوزه دفاع مقدس در خراسان شمالی
سرپرست استانداری خراسان شمالی در آیین پایانی جشنواره ادبی یوسف، بر حمایت استان از تدوین و چاپ و نشر آثار ادبی و هنری و کتب مرتبط با دفاع مقدس و حوزه پایداری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید پورعیسی در این آیین که هم زمان با سالروز شکست حصر سوسنگرد در شرکت گاز استان برگزار شد، با اشاره به مستندکردن خاطرات خود در دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: در همه کشورها در قالب چنین رویدادهایی، گروهی برای مستندکردن حوادث تلخ و شیرین اقدام می کنند و ما هم از منابع استان و سازمان برنامه برای تدوین و چاپ این کتب و آثار فرهنگی و هنری حمایت لازم را به عمل می آوریم.

وی یکی از شاخص های توسعه استان را کمک به حفظ و نشر آثار فرهنگی و هنری دانست و با بیان این که مرور خاطرات گذشته برای نسل امروز  عبرت آموز است، افزود: در استانداری و سازمان برنامه آماده تحقق ایده های شما و کمک به نشر بیشتر این آثار هستیم.

پورعیسی اضافه کرد: باید برای جوانان و نسل امروز که جنگ برای آن ها ملموس نبوده است، اطلاع رسانی شود و از صندوقچه خاطرات جنگ بهره گرفت چون باعث رجوع آن ها و مطالعه رشادت های ۸ ساله رزمندگان ما می شود و اثرگذاری غیرمستقیم دارد و این امر برای این نسل که جنگ را به عینه ندیده، ضروریست.

در انتها نیز هدایای منتخبان جشنواره استانی داستان و شعر ادبیات پایداری و دفاع مقدس (هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف) به آنان اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز