طاهر رستمی در نشست با حرف موتلفه اسلامی اسفراین بیان کرد:

نقش سازنده احزاب در توسعه سیاسی و اجتماعی

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۲۹:۳۴
کد خبر: ۷۷۸۲۷۹
نقش سازنده احزاب در توسعه سیاسی و اجتماعی
طاهر رستمی فرماندار شهرستان اسفراین در دیدار با اعضای حزب مؤتلفه اسلامی گفت: احزاب نقش سازنده ای در توسعه سیاسی و اجتماعی ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رستمی دراین نشست به تشریح شرایط کنونی کشور پرداخت و افزود: هر زمانی که دولت های مخالف می خواهند تصمیماتی علیه ما بگیرند ابتدا فضا سازی سیاسی و رسانه ای انجام می دهند مانند اقدام رئیس جمهور آمریکا که در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، فضا سازی و جو سازی علیه ایران در منطقه و دنیا انجام داده است، اما ما با تمام قدرت در برابر تحریم ها و امروز در برابر جنگ اقتصادی ایستاده ایم هرچند که در این راه دچار سختی هایی هم شده ایم؛ ولی با همدلی ، هم افزایی و حفظ انسجام از این مشکلات نیز عبور خواهیم کرد.

مقام عالی دولت در این نشست خاطرنشان کرد: از نقد سازنده هراسی نداریم؛ نقد باعث می شود کارها با حساسیت و دقت بیشتری انجام گیرد. دشمنان نظام به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و دولت هستند. احزاب ، گروههای سیاسی ، تشکلها و نخبگان در عین اختلاف سلیقه و نقد سیاستها، می تواننددر تقویت امید و انسجام داخلی نقش بسزایی داشته باشند و توطئه های دشمنان را خنثی کنند. ما در عین اختلاف سلیقه و تفاوت دیدگاههای سیاسی در داخل، در مقابل دشمنان و تحرکات و توطئه های آنان باید ید واحده باشیم.

قاعده دموکراسی و مردم سالاری ،شنیدن صدای مخالف و موافق است.

فرماندار اسفراین تصریح کرد: قاعده دموکراسی و مردم سالاری این است که صدای همه را بشنویم؛ با کار مشارکتی و جهادی و استفاده از ظرفیت نخبگان و مفاخر علمی برای توسعه و آبادانی شهرستان تلاش کنیم.

دبیر شعبه فرعی حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان نیز در پایان گفت: حزب موتلفه از پایدارترین و منسجم ترین احزاب کشور است و با توجه به ساختار تشکیلاتی و سازمانی که دارد می تواند به عنوان یک الگو برای احزاب دیگر باشد و مادامی که هر نهادی در راستای اهداف جمهوری اسلامی حرکت کند وظیفه ای جز همدلی و همراهی با مسئولین و مردم در جهت پیشبرد اهداف نظام ندارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز