آخر و عاقبت دزدی درپمپ بنزین

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۶:۳۰
کد خبر: ۷۷۸۲۸۰
آخر و عاقبت دزدی درپمپ بنزین
سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد سرقت وجه نقد از پمپ بنزین بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، وی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند، افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد 3 نفر با هویت نامعلوم بعد از مراجعه به پمپ بنزین و انجام سوختگیری اقدام به زورگیری از مسئول پمپ بنزین نموده و مقدار 5 میلیون ریال وجه نقد را به سرقت برده اند.

این مقام انتظامی درادامه گفت: با اشاره به اینکه ماموران با بررسی های بعمل آمده و بازنگری دوربین های مداربسته مستقر در محل موفق شدند این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اختفای این افراد اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه آنها را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمودند.

مهری خاطر نشان کرد : هر 3 متهم بعد از مواجه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف که نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ مهری در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با قاطعیت با مجرمان برخورد خواهد کرد، یاد آور شد: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز