عملیاتی شدن ۱۶۰۰ برنامه هفته بسیج در خراسان شمالی

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۳:۴۷
کد خبر: ۷۷۸۲۸۵
عملیاتی شدن ۱۶۰۰ برنامه هفته بسیج در خراسان شمالی
جانشین فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی گفت: بیش از 1600 برنامه در هفته بسیج در قالب ۱۱ کمیته تخصصی در سطح استان عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرهنگ چمن با فرارسیدن هفته بسیج و آغاز آن از 29 آبان ماه، اعلام کرد: در استان خراسان شمالی طی هفته بسیج ( 29 آبان ماه تا 5 آذر ماه) با تشکیل 11 گروه تخصصی هزار و 299 برنامه اجرایی خواهند شد که البته تعداد برنامه پیش بینی شده هزار و 630 برنامه بوده است که شماری از آنها پس از هفته بسیج در سطح استان اجرایی خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه با یادآوری این مطلب که شعار هفته بسیج امسال مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت نامگذاری شده است، در تشریح برنامه های اجرایی در هفته بسیج امسال اظهار کرد: روز بیست ونه آبان ماه جاری به نام روز بسیج، فرهنگ و مسجد محوری نامگذاری شده است.

وی خاطرنشان‌کرد: در روز اول هفته بسج 158 برنامه با محوریت مسجد، روز دوم، بسیج اقتصاد مقاومتی با 174 برنامه، روز سوم، بسیج اقتدار دفاعی و امنیت با 243 برنامه، روز چهارم، بسیج علم و فناوری با 185 برنامه، روز پنجم با محور بسیج استکبارستیزی 244برنامه، روز ششم با محور دفاع از مردم مظلوم یمن 156 برنامه و روز هفتم با محور بسیج و 40 سال افتخار 139 برنامه اجرا می شود.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی در ادامه به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف کارآمدی خود را ثابت کرده و بنا به فرموده رهبر انقلاب، بسیج صداقت و حسن نیت خود را ثابت کرده است و حال بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی و سازندگی با تشکیل گروه‌های جهادی نقش‌آفرینی بی‌نظیری ایجاد کرده و در این زمینه کمک به محرومین در بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، عمران و آبادی فضایی جدید را رقم‌زده است.

وی اظهار داشت: برنامه های بزرگداشت هفته بسیج پس از پایان این هفته نیز ادامه خواهدداشت.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی شعار محوری هفته بسیج را، بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت عنوان کرد و بیان داشت: نمونه بارز واژه ایستادگی در شعار محوری هفته بسیج، دفاع مقدس است که انقلاب را در برابر هجمه‌های دشمن بیمه کرد.

وی از اعطای 226 فقره وام اقتصاد مقاومتی به بسیجیان در هفته بسیج خبر داد و اظهار داشت: 226 فقره وام پروژه‌های اقتصاد مقاومتی با سود 10 درصد به بسیجیان از طریق بانک‌های انصار، توسعه و تعاون و مهر اقتصاد اعطا می‌شود. همچنین در این ایام 500 گروه جهادی به نقاط بومی و محروم استان جهت خدمت رسانی اعزام می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی همچنین بسیجیان را کمک حال مدیران دولتی در عرصه‌های مختلف توصیف کرد و ادامه داد: مدیران با باور نسبت به ظرفیت‌های بسیجیان می‌توانند پیشرفت‌های کشور را صدچندان کنند و انکار بسیج بنا به فرموده رهبر انقلاب امر نابخردانه و یا خائنانه است.

وی در پایان با تصریح بر این مطلب که تشکیل بسیج یکی از مهمترین دست آوردهای نظام انقلاب اسلامی در کشور بوده است که در حال حاضر مهمترین نقش آن خدمت رسانی است، اعلام کرد: انکار بسیج، انکار ضروری ترین نیاز و مصلحت کشور است.

انتهای خبر/

سهرابی راد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز